یادگیری کامل کسب و کار MBA در یک کتاب

MBA in a Box: Practical Ideas from the Best Brains in Business

نویسنده :
جوئل کورتزمن گلن ریفکین ویکتوریا گریفیث
مترجم :
سینا قربانلو
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 2 / 1394 تعداد صفحات : 320
نوع جلد / قطع: گالینگور / رحلی وزن: 905
ویرایش : 0 شابک 9789642614585
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 543,000تومان

در این اثر، نویسندگان به یاری عده ای از برجسته ترین مغزهای متفکر جهان کسب و کار، می کوشند تا از زوایای جدیدی به موضوعاتی همچون نوآوری، محیط کسب و کار، امور مالی و حسابداری، راهبرد، مدیریت، منابع انسانی، رهبری، بازاریابی و ارتباطات بپردازند. این کتاب، از یک سو، پُر است از اندیشه های نو، مسائل واقعی و عبرت آموز و یافته های دست اول تحقیقاتی، و از سوی دیگر، نحوۀ تفکر مردم عادی نسبت به شیوه کسب و کار را بازتاب می دهد. هر دو دسته از مطالب با قطعات برگزیده ای از مهم ترین کتاب های موجود ترکیب می شوند تا از این رهگذر، مجموعه ای غنی و در عین حال جذاب و مفرح در اختیار خواننده قرار گیرد.

نحوه تدوین کتاب به شکلی است که شما را مخیّر می سازد تا از سه راه، از آن استفاده کنید. اول آنکه کتاب را از اول تا آخر بخوانید. دوم، آن را دم دست بگذارید تا هر وقت به ایده ای خلاق نیاز داشتید آن را ورق بزنید. راه سوم آن است که هرگاه با مسئله ای روبه رو شدید، به بخش مربوط بروید تا شما را توجیه کند. به این ترتیب، شما می توانید به هر شکلی که مایل هستید، از این کتاب بهره گیرید.
کورتزمن انتظار دارد که این کتاب به شما کمک کند تا دیدگاه های خود را تغییر دهید، در تفکرات خود تحولات عمده ای ایجاد کنید و ذهن خود را ورزیده سازید تا از زوایای تازه و غیر معمول به دنیا بنگرید. وی از شما می خواهد که به این کتاب به دید دوستی بنگرید که همیشه آماده است تا به مجرد آنکه با مسئله پیچیده ای روبه رو شدید، به کمک شما بشتابد.
یادگیری و آگاهی، فی نفسه، امر لذت بخشی است و اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید، من نیز با نویسنده هم عقیده می شوم که کتاب به هدف خود دست یافته است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...