اصول و مبانی فروش حرفه ای

Strategies : the proven system of sales advanced selling top salespeople ideas, methods, and techniques used by everywhe

نویسنده :
برایان تریسی
مترجم :
دکتر محمدحسین صفرزاده رضا عبدالحسین زاده
نوبت و سال چاپ : 4 / 1399 تعداد صفحات : 298
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 450
ویرایش : 0 شابک 9789647725996
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 240,000تومان

اين کتاب بيش از هر کتاب و يا مقاله‌اي که ممکن است تا به حال در مورد فروش خوانده باشيد به شما در اين زمينه کمک خواهد کرد. چرا که مطالب اين کتاب مبتني 30 سال تجربه در امر فروش مستقيم انواع کالاها و خدمات نوشته شده است.

هر مطلبي که در اين کتاب از نظرتان مي‌گذرد در تجربه واقعي فروش بارها ثابت شده است. هزاران نفر فروشنده از صدها شرکت و صنايع مختلف اين ايده‌ها، روش‌ها، و تکنيک‌ها را به عنوان سکوي پرتاب خود براي فروشنده بهتر شدن در داخل سازماني‌که در آن مشغول به‌کار هستند انتخاب کرده‌اند.

پس از ساليان زيادي فروش مستقيم، به اين فکر افتادم که در سال 1981 اين ايده‌ها و روش‌ها را در اختيار فروشنده‌ها در قالب سمينار ارائه دهم. سمينارها چنان محبوبيتي پيدا کردند و نتايج مثبت بحث‌هاي پيرامون فروش بلافاصله به دستم رسيد و باعث شد ـ در سال 1984سمينارها تبديل به مجموعه‌اي از نوارهاي ويدئويي آموزشي فروش به نام «روانشناسي فروش» گردند. اين مجموعه که شامل شش نوار ويدئو بودند توسط يک شرکت معروف واقع در شهر شيکاگو در سال 1985 با قيمت 70 دلار براي هر نوار به بازار ارائه شدند و تاکنون بيش از 200000 نسخه فروخته شده است و تبديل به پرفروش‌ترين ويدئوي آموزشي تاريخ شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...