قبایل؛ به تو نیازداریم که رهبرمان باشی

Tribes: We Need You To Lead us

نویسنده :
ست گادین
مترجم :
امیر انصاری
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 5 / 1401 تعداد صفحات : 150
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 190
ویرایش : 0 شابک 9786008237464
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 76,000تومان

قبیله گروهی از افراد بزرگ و کوچک است که به یکدیگر، یک رهبر و یک ایده متصل اند. میلیون ها سال است که انسان ها به قبایل می پیوندند؛ قبایل مذهبی، قومی، سیاسی و حتی موسیقی. طبیعت ما این گونه است. اکنون اینترنت موانع جغرافیایی، هزینه و زمان را از میان برداشته است. همه وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی کمک می کنند تا قبیله های قدیمی بزرگ تر و قبیله های جدید به رسمیت شناخته شوند. قبیله ممکن است گروهی ازده نفریا ده میلیون نفر باشد که درباره مبارزات سیاسی یا راه های جدید مقابله با گرمایش جهانی فعالیت می کنند. چه کسی این همه قبیله را رهبری می کند؟ اگرچه اینترنت کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد، هرگز قادر نیست رهبری این قبایل را به دست بگیرد. رهبری همچنان وابسته به افراد است. افرادی همانند شما که درباره موضوعی شور و اشتیاق دارند. هرکسی که خواهان ایجاد تغییر باشد، ابزارهای زیادی برای این کار در اختیار خواهد داشت.

قبایل شما را به فکرکردن (تفکر واقعی) درباره فرصت های رهبری همکاران، مشتریان، سرمایه گذاران، سرگرمی ها، خوانندگان و .... وامی دارد. کار آسانی نیست، اما از آنچه تصور می کنید، ساده تر است. ست گادین به شما می آموزد که چگونه از حالت انفعال خارج و به رهبری مشتاق تبدیل شوید. اگر فرصت های پیش رویتان را برای رهبری نادیده بگیرید، به تدریج فقط برای حفظ وضع موجود تلاش خواهید کرد و به هیچ وجه حاضر به تغییر نخواهید بود. چنین وضعیتی برای دنیای متغیر و پویای امروزی نه مناسب است و نه کارآمد.
در این کتاب عالی، ست گادین این طور استدلال می کند که امروزه همه فرصت دارند جنبشی خلق کنند؛ یعنی قبیله ای از افراد هم فکر را گرد هم آورند و کارهای شگفت انگیزی انجام دهند.

با این حال، خیلی ها فرصت رهبری را نادیده می گیرند؛ زیرا در مسیر زندگی و کارشان «گوسفندداری» را در پیش گرفته اند و جرئت نمی کنند بپرسند فرمان برداری شان برای خودشان یا شرکتشان فایده ای دارد یا نه.
قبایل برای کسانی است که نمی خواهند گوسفند باشند و در عوض مایل اند کار تازه و هیجان انگیزی انجام بدهند. اگر برای کاری که می خواهید انجام دهید شور لازم و پشتکار محقق کردن را دارید، قبیله ای متشکل از همکاران یا مشتریان یا سرمایه گذاران یا خوانندگان هست که فقط منتظرند میانشان ارتباط برقرار و برای رسیدن به هدف رهبری شان کنید.
قبایل را همه باید بخوانند. رهبری کردن در دنیای امروز وظیفه تک تک ماست...

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...