مهره ی حیاتی؛ آیا غیرقابل جایگزین هستید؟

Linchpin: Are You Indispensable?

نویسنده :
ست گادین
مترجم :
علیرضا خاکساران
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 24 / 1402 تعداد صفحات : 310
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 275
ویرایش : 0 شابک 9786226650564
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 216,000تومان

مطالب این کتاب درباره ی ،عشق ،هنر ،تغییر و ترس است. درباره ی اینکه چگونه بر توطئه ی چند صد ساله ای غلبه کنید که خلاقیت و پویایی تان را از شما می گیرد. درباره ی رهبری، ایجاد تفاوت، و نیز درباره ی موفق شدن است. ده سال پیش نمی توانستم چنین کتابی بنویسم چون ده سال پیش اقتصاد ما طوری بود که از شما میخواست همرنگ جماعت شوید، حقوق خوبی به شما میدادند که همرنگ جماعت شوید و در این صورت، دلسوز و مراقب تان بود. حال، خواه یا ناخواه، دنیا چیز متفاوت تری را از شما طلب می کند. حال باید به دقت به شکل و شمایل واقعیت فکر کنیم.

اگر می توانستید یاد بگیرید به گونه ی دیگری به دنیا نگاه کنید، به گونه ی متفاوتی چیزی به دیگران ببخشید و به گونه ی دیگری زندگی کنید، چه می شد؟ اگر می توانستید بی آنکه به ترک شغل تان نیاز باشد چنین کاری بکنید چطور؟

این کتاب مناسب افراد دیوانه ای نیست که شرکت شان دست و پای شان را بسته است. این کتاب برای شما، برای رئیس تان، و برای کارمندان تان است؛ چون بهترین آینده ی ممکن برای ما آینده ای است که بتوانید از خود حقیقی تان و بهترین کارتان مایه بگذارید آیا برای این کار آماده اید؟ قول میدهم دنیای پیش روی ما (و همچنین این کتاب)، نه کوچک است و نه بدون اعوجاج.

مطالب این کتاب در حکم بیانیه ای شخصی و درخواستی از طرف من به شماست. در اینجا، تمرکزم بر راهکارهایی نیست که برخی سازمان ها برای تولید محصولات عالی یا انتشار ایده های مهم، از آن ها بهره می گیرند. این کتاب فرق دارد. درباره ی حق انتخابی که دارید و نیز درباره ی زندگی شماست. برای این انتخاب، لزومی به کنار گذاشتن شغل تان نیست؛ بلکه دعوت تان می کند در نحوه ی انجام کارتان بازنگری کنید.

هدفم این است که متقاعدتان کنم فرصت خوبی در انتظارتان است؛ فرصتی که می تواند به طرز چشمگیری زندگی تان را در جهت مثبت تغییر دهد. نه با انجام کارهای راحت یا اموری که آموزش دیده اید، بلکه با درک اینکه چگونه قوانین حاکم بر جهان دست خوش تغییرات بنیادین شده اند؛ با بهره جستن از این لحظه ی مهم و تبدیل شدن به آدمی که به باور تمام دنیا، غیر قابل جایگزین است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...