مدل کسب و کار چگونگی توسعه محصولات جدید، خلق ارزش بازار و ایجاد رقابت

The Business Model: How to Develop

نویسنده :
پرفسور الکساندر چرنوو (چرنف)
مترجم :
دکتر کامبیر حیدرزاده
نوبت و سال چاپ : 1 / 1397 تعداد صفحات : 332
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 505
ویرایش : 0 شابک 9786004072069
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 250,000تومان

بسیاری از مدیران، در حالی که برای موفقیت کسب و کار ارزش قائل هستند، تمایل دارند شکست را به عوامل خارجی مختلفی همچون شرایط اقتصادی، محیط قانونی و پیشرفت های تکنولوژیک نسبت دهند. گرچه این عوامل می توانند در موفقیت یا شکست یک محصول پیشنهادی نقش داشته باشند، اما دلیل اصلی اینکه محصولات و شرکت ها شکست می خورند، نبود یک مدل کسب و کار قابل اتکاست که مسائلی از قبیل اینکه آن ها چگونه برای مشتریان و همکارانشان ارزش خلق و برای ذی نفعانشان ارزش کسب می کنند، را مشخص می کند. این کتاب درباره همین موضوع است- یعنی خلق ارزش بازار. این کتاب جنبه های کلیدی توسعه یک مدل کسب و کار را ترسیم می کند که به تضمین یک ارزش پایدار برای مشتریان، شرکت و همکارانش کمک می کند.

کتاب مدل کسب و کار، رویکردی سیستماتیک برای شناسایی فرصت های بازار و توسعه مدل کسب و کاری موفق ارائه می دهد. این کتاب اصول کلیدی خلق مدل کسب و کار را ترسیم کرده، چارچوبی مبتنی بر ارزش در راستای توسعه یک محصول پیشنهادی جدید پایدار ارائه داده و مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای خلق یک ارزش پیشنهادی معنادار را فراهم می کند که منجر به موفقیت در بازار می شود.
این کتاب با ترسیم جنبه های کلیدی ذاتی در ساخت یک مدل کسب و کار آغاز شده و نقش اساسی که مدل های کسب و کار هم در شرکت های نوپا و هم در شرکت های جا افتاده ایفا می کنند را مورد تأکید قرار می دهد. در وهله بعد، این کتاب چارچوب ارزش محوری برای توسعه یک مدل کسب و کار قابل اتکا معرفی کرده و نقشه ارزش بازار را ترسیم می کند. پس از مباحثی درباره ساختار مدل های کسب و کار، این کتاب رویکردی درباره خلق مدل کسب وکار، مبتنی بر تفکر یادگیری معتبر را مطرح کرده و مجموعه ای از ابزارهای عملی را به منظور تسهیل توسعه مدل کسب و کار، ارائه می کند. این کتاب با مثال هایی درباره مدل های کسب و کار پنج شرکت موفق که در طول پنج سال پس از راه اندازی شان، به ارزشی یک میلیارد دلاری یا بالاتر دست یافته اند خاتمه می یابد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...