سرپرستی واحدهای کسب و کار

نویسنده :
غلامرضا تیزفهم فرد فائزه وزیر مقدم
نوبت و سال چاپ : 3 / 1400 تعداد صفحات : 144
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 230
ویرایش : 0 شابک 9786008190264
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : اصول و مبانی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 120,000تومان

یکی از دروس مهم و کاربردی دانشگاهی، آشنایی با مدیریت و سرپرستی واحدهای کسب و کار است. بی شک درک و بکارگیری صحیح اصول مدیریت و به تبع آن اصول سرپرستی توسط دانشجویان در افزایش غنای علمی حوزه کسب وکار موثر خواهد بود.
در کتاب سرپرستی واحدهای کسب و کار اثر غلامرضا تیزفهم فرد و فائزه ویزمقدم، به تشریح مباحث زیر پرداخته شده است که مورد استفاده دانشجویان رشته های مختلف منجلمه مدیریت کسب و کار و سایر رشته های مرتبط می باشد:
مفاهیم سرپرستی، اختیارات، مسئولیت ها و وظایف عمومی سرپرستان، ویژگی های سرپرستی افراد در واحدهای صنفی، کسب وکار بعنوان خدمات عمومی، کارکردهای واحدهای صنفی در ارائه خدمات عمومی و نقش دولت در توسعه و ساماندهی واحدهای کسب وکارف مدیریت واحدهای صنفی و مردم، مدیریت مصرف کننده و راهبردهای مشتری گرایی، مدیریت روابط کار در واحدهای صنفی کوچک و متوسط، توسعه کسب وکار با توجه به تغییرات بازار، سنجش و ارزیابی اثربخشی فعالیت های واحدهای کسب وکار.
در کتاب سرپرستی واحدهای کسب وکار به مباحث مهم سرپرستی و موارد کاربردی آن پرداخته شده است. مسائلی از قبیل تعاریف کلی مورد بحث قرار گرفته به طوری که فراگیران دراین بخش ذهن خود را درگیر مفاهیم و پرورش مهارت ها می نمایند. فراگیران بایستی با تفسیر و تجزیه و تحلیل، درک وسیعی از مفاهیم کاربردی موارد مذکور که تاثیر عمیقی در اداره واحدهای کسب وکار دارند داشته باشند.

فهرست مطالب:
*آشنایی با تعاریف، وظایف و مفهوم "سرپرست و سرپرستی"
*تبیین ویژگی های سرپرستی افراد در واحدهای صنفی
*تشریح کسب و کار به عنوان خدمات عمومی
*چگونگی کارکردهای واحدهای صنفی
*آشنای با مدیریت واحدهای صنفی
*تشریح توسعه کسب و کار با توجه به تغییرات بازار
*سنجش و ارزیابی اثربخشی فعالیت های واحدهای کسب و کار.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...