مدیریت رسانه های اجتماعی

Social Media Managment

نویسنده :
امی ون لوی
مترجم :
طاهر روشندل اربطانی
نوبت و سال چاپ : 4 / 1400 تعداد صفحات : 322
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 480
ویرایش : 0 شابک 9789640369579
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : رسانه و روابط عمومی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 90,000تومان

کتابی که پیش رو دارید اثری است در حوزه مدیریت رسانه و تبلیغات که توسط یکی از اساتید دانشگاه گنت بلژیک به رشته تحریر درآمده است. خانم امی وی لون نویسنده کتاب حاضر از اساتید جوان عرصه مدیریت کسب و کار در دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی دانشگاه گنت است که جزء معدود صاحب نظران حوزه مدیریت رسانه های اجتماعی نیز محسوب می شود.

با پیدایش فن آوری اینترنت و ظهور تجارت الکترونیک و تجارت شبکه ای، کسب وکارهـا وارد دنیای دیگری شدند. فن آوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی (ICT) تحول شگرفی در تمامی عرصه ها و ازجمله عرصه کسب و کار به وجود آورد که اوج این تحول را امروزه در بازاریابی و کسب و کار از طریق رسانه های اجتماعی شاهد هستیم. رسانه های اجتماعی اعم از شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، ویکـی هـا، فروم هـا میکروبلاگ ها و ... با رشد کمی و کیفی غیرقابل مقایسه خود با سایر رسانه ها و نیز سایر فن آوری های ارتباطی تقریباً به تمامی ابعاد حیات اجتماعی سایه گسترانیده اند. در چند سال گذشته استفاده از ظرفیت های این رسانه ها خصوصاً شبکه های اجتماعی در جهت ارزش آفرینی برای کسب وکارها، گسترش یافته و بسیاری از شرکت ها و مؤسسات بزرگ تجاری از رسانه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف خود یاری می جویند.

اثر حاضر که یکی از محصولات سال ۲۰۱۶ موسسه انتشاراتی معتبر اسپرینگر است دارای نقاط قوت و برجستگی های خاصی است که از آن جمله می توان به محتوای کاملا به روز و کاربردی آن اشاره کرد. همان گونه که اشاره شد اثر حاضر یکی از محصولات سال جاری انتشارات اسپرینگر است و بر همین اساس مطالب و مباحث مطرح شده کاملاً جدید و روزآمد می باشند.

این کتاب همان گونه که خود نویسنده محترم نیز در مقدمه کتاب اشاره داشـتـه انـد یک راهنمای بین المللی در زمینه مدیریت رسانه های اجتماعی به منظور ارزش آفرینی در کسب و کار است. کتاب مخاطبان محدود نداشته و هر دو دسته مخاطبان دانشگاهی و مخاطبان عام را شامل می شود.

ماهیت متن درس گونه (Text Book) کتاب از دیگر وجوه برجسته اثر حاضر است. این اثر که در ۱۲ فصل تنظیم شده است با مقدمه ای برای ورود به بحث در ابتدای هر فصل آغاز شده و مـتـن فـصـل هـا مملو از مثال ها و موردکاوی هایی است که درک مطالب را ملموس تر می سازد و در انتهای هر فصل از کتاب به منظور به چالش کشیدن درک خوانندگان، سؤالاتی را در قالب خودآزمایی مطرح می کند.

فهرست:

1. مقدمه ای بر مدیریت رسانه های اجتماعی

2. تعاریف، انواع و ابزارهای رسانه های اجتماعی

3. راهبردهای رسانه اجتماعی و بازده سرمایه گذاری

4. تبلیغات بر خط و پویش های ویروس وار

5. مدیریت ارتباط با مشتری در رسانه های اجتماعی

6. بهینه سازی موتور جستجو

7. تجزیه و تحلیل احساسات و نظر کاوی

8. داده ها در شبکه های اجتماعی و داده کاوی پیش گویانه

9. استخدام الکترونیکی

10. سرمایه گذاری جمعی

11. مسائل اخلاقی و قانونی در رسانه های اجتماعی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...