اسرار ذهن موفق: چطور قدرت شخصی را وارد تمام کارهایمان کنیم

Mindset Secrets for Winning: How to Bring Personal Power to Everything You Do

نویسنده :
مارک مینروینی
مترجم :
سلیمه صدیقی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 284
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 420
ویرایش : 0 شابک 9786004074131
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : روانشناسی بازار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 190,000تومان

کتاب اسرار ذهن موفق توسط مارک مینروینی در سال 2019 به رشته تحریر درآمده است. وی در این کتاب ضمن برشمردن مشکلات شخصی معامله گران به دلایل و همچنین راهکارهایی جهت برطرف کردن آنها می پردازد. وی در بخشی از کتاب می گوید:
بیشتر معامله گران از نظر عقلانی می دانند برای دستیابی به اهداف بزرگ به تعهد و پشتکار نیاز دارند. اما تعداد کمی می دانند پشتکار به چه معناست. این پشتکار از سطح توقع شما ناشی می شود. فکر کنید اگر کاملا مطمئن بودید که موفق خواهید شد آیا جدیت و پشتکار می داشتید؟ البته که می داشتید! اما اینکه آیا واقعاً ارزش تلاش کردن دارد یا خیر را مطمئن نبودید. از خودتان بپرسید "از چه چیزی مطمئن هستم؟ حاضرم بدون قید و شرط تا زمان به نتیجه رسیدن در مسیر باقی بمانم؟"
"انتظار" می تواند به روشهای عجیب و غیرمنتظره ای بر ما تاثیر بگذارد. توقعات می توانند بدون چشم انداز مناسب باعث ترس از شکست شوند. مطالعات نشان داده اگر از شخصی بخواهید کاغذی را مچاله کند و آن را از فاصله های مختلف در سطل زباله پرتاب کند، بیشترین اضطراب در نزدیکترین فاصله احساس می شود! با ایستادن بالای سبد همه می دانند موفقیت تضمین شده است. از فاصله دور کسی از شما توقع موفقیت ندارد، اما در فاصله نزدیک انتظار موفقیت بالا می رود همچنان که احتمال شکست نیز می دهند.
پس مردم چگونه می توانند در حالی که ترسشان را کنترل می کنند انتظار بالایی داشته باشند؟ کسانی که عملکرد بالایی دارند خودشان را از کسانی که از انتظارات بالایی از خود دارند متمایز می کنند و با تمرکز بر فرآیند که عملکرد برنده را هدایت می کند از فشار جدا می­شوند.
برای من بزرگترین موفقیت زمانی حاصل شد که تصمیم گرفتم نتایج را فراموش کنم و روی بهترین بودنم تمرکز کنم. سپس به موفقیت رسیدم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...