مذاکره؛ 21 موضوع کلیدی درباره اسلوب مذاکره

نویسنده :
برایان تریسی
مترجم :
صالح سپهری فز-مهدی شهبازی
نوبت و سال چاپ : 5 / 1401 تعداد صفحات : 112
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 100
ویرایش : 0 شابک 9786007106099
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فنون مذاکره و ارائه

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 80,000تومان

حتی کودکان کم سن و سال هم مذاکره می کنند. آنها میدانند بغل کردن و محبت، چیزهای ارزشمندی هستند که که با آن می توانند با والدین و نزدیکان خود مذاکره کنند. مذاکره (یا عدم مذاکره)، سازش (یا رد سازش) و کار برای کاهش منافع متضاد، همگی بخشی از زندگی انسان است. توانایی شما برای انجام مذاکره خوب میتواند سبب تغییر زندگی مالی و شغلی، ارتباط با دیگران و نیز تقریباً هر آن چیز دیگری شود که در زندگی با آن روبه رو میشوید.

خوشبختانه مذاکره، مهارت است و همه مهارت ها نیز قابل آموختن هستند. همه کسانی که امروز مذاکره کنندگان خوبی هستند، روزگاری مذاکره کنندگان ضعیفی بودند و نتایج مذاکراتشان به هیچ وجه رضایت بخش نبود. هر قدر بیشتر درباره مذاکره بیاموزید، در مورد آن تعمق کنید و مطالبی که می آموزید را به کار ببندید، به مذاکره کننده بهتری تبدیل میشوید. هر قدر به نتایج بهتری برسید، بیشتر احساس شادی خواهید نمود، اعتماد به نفس بیشتری می یابید و مسئولیت بیشتری در قبال زندگی خود می پذیرید.

یکی از بهترین راهها برای درک میزان آموختن، مقایسه آنچه اکنون میتوانیم انجام دهیم با توانایی های مان در گذشته است. یکی از حوزه های مهمی که در حال حاضر در زندگی فردی یا شغلی خود بر سر آن مذاکره میکنید را در نظر بگیرید. در هنگام خواندن مطالب این کتاب، ببینید چگونه میتوانید از شیوه های آموزش داده شده در هر فصل برای بهبود نتایج اموری که در حال حاضر درباره آنها مذاکره میکنید استفاده نمایید. اگر مطالبی که در این کتاب می آموزید را در عمل به کار بگیرید، از مشاهده بهبود توانایی تان در مذاکره و شادی تان از رسیدن به نتایج دلخواه شگفت زده خواهید شد!

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...