قیمت گذاری با اطمینان در دوران تورم؛ 10 قانون برای افزایش سود و پیشی گرفتن از تورم

Pricing with Confidence: 10 Increasing Profit & Staying Ahead of Inflation

نویسنده :
رید هولدن جیت موکرجی
مترجم :
محسن نظری محمدحسین رئیسی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 176
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 270
ویرایش : 0 شابک 9786009063598
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 160,000تومان

اقتصاد ایران نزدیک ۵۰ سال است که درگیر تورم دو رقمی میباشد. هر چند دلیل تورم، سیاستگذاری نادرست کلان کشور میباشد ولی اثرات آن بر خانوارها و بنگاه ها انکارناپذیر میباشد. تورم اثرات منفی بر افراد و شرکتها میگذارد حتی افراد و شرکتهایی که از تورم سود هـم بـرده انـد بـه دلیل نااطمینانی و مشکلات روحی ناشی از تورم از آن ناخوشنودند. خانوارها معمولاً با آثار تورم مقابله چندانی نمیتوانند بکنند ولی سازمانها به دلیل برخورداری از دانش تخصصی، بهتر میتوانند آثار تورم را خنثی و حتی تهدید تورم را به فرصت تبدیل نمایند.

کتاب حاضر به بنگاه ها کمک مینماید که در دوران تورم چگونه استراتژی قیمت گذاری خود را طراحی و اجرا نمایند. نویسندگان کتاب با توجه به دانش نظری و تجربی خود و با زبان ساده به سازمانها کمک می نمایند که استراتژی قیمت گذاری مطمئنی را در دوران تورم طراحی و اجرا نمایند رویکرد اصلی کتاب در «درک ارزش و قیمت گذاری منصفانه» خلاصه می شود. به این معنی که سازمانها چگونه در دوران تورم هم ارزش ارایه شده به مشتری را دریافت نمایند و در عین حال ادراک انصاف هم خدشه دار نشود.

کتاب با ۱۰ قانون ساده شما را راهنمایی میکند که چگونه ارزش کالا و خدمت خود را حتی در دوران تورم به درآمد تبدیل نمایید. ضمن این که مصرف کنندگان هم ادراک منصفانه بودن از قیمت گذاری شما داشته باشند و توازن بین ارزش و قیمت هسته اصلی قیمت گذاری ارزش محور میباشد که میتواند سود بلند مدت بنگاهها را تضمین نماید. به یاد داشته باشیم تا قیمت گذاری از طرف خریداران منصفانه ادراک نشود با واکنشهای منفی آنها روبرو میگردد و نمیتواند به موفقیت برسد.

نویسندگان کتاب در تلاش هستند دیدگاه نادرست در مورد قیمت گذاری را اصلاح نمایند. کتاب تاکید بر این دارد که قیمت گذاری باید چند زبانه باشد. یعنی باید با همه ذینفعان در ارتباط بود و دلایل افزایش قیمت را با آنان در میان گذاشت و گرنه در اجرای استراتژی قیمت گذاری با شکست روبرو خواهیم شد. باید تلاش شود زبان فروشندگان به جای تاکید بر قیمت بر ارزش متمرکز گردد و قیمت آخرین موضوعی باشد که به خریداران خود بیان میکنیم.

سفر قیمت گذاری، سفری پر پیچ و خم است که باید با مهارت در آن پیش رفت. به خصوص در دوران تورم که پیشبینی هم سخت میشود مثل رانندگی در جاده مه آلود میباشد که به مهارت زیاد احتیاج دارد. این کتاب به شما کمک مینماید تا این سفر را با اطمینان طراحی و اجرا نمایید تا در نقاط تماس با مشتری، مشتری تجربه مثبت و خوب با شما داشته باشد. تجربه ایی که رنج پرداخت اندکی برایش داشته باشد و ادراک منصفانه از مبادله قیمت - ارزش داشته باشد و سازمانها هم حداکثر ارزش کالا و خدمت خود را دریافت نمایند.

 

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...