راهنمای تصویری فریلنسری؛ مبانی کاربردی فعالیت در دنیای خلق ارزش افزوده خلاق

نویسنده :
هیتر پری ماریا استویان
مترجم :
محمدرضا قلعه نوی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 168
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 220
ویرایش : 0 شابک 9786227702682
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 95,000تومان

راهنمای تصویری فریلنسری سعی دارد به جای تمرکز بر تعاریف اولیه حوزه اقتصاد گیگ، کسب و کارهای حقیقی، فریلنسری و نحوه بازاریابی کسب وکارهای حقیقی و فریلنسرها بیشتر بر دغدغه ها، مشکلات، برخی حقوق از دست رفته و راهکارهای برون رفت از آنها تاکید کند. شاید برداشت اولیه به گونه ای باشد که باید عطای ایجاد و توسعه یک کسب و کار حقیقی را به لقایش ببخشیم، اما با اندکی تامل و ایجاد تغییر در پارادایم های ذهنی پیشین می توان مسیر جدیدی پیش روی خود به تصویر کشید.

راهنمای تصویری فریلنسری با هدف گذاری درست و دقیق روی مسائلی همچون مالیات، بیمه، مدیریت حساب ها، قوانین و مقررات، احقاق حقوق از دست رفته، بازنشستگی و برخی موارد دیگر کسب و کارهای حقیقی و جامعه فریلنسرها، در تلاش است روش های مواجهه با این مسائل را به زبانی ساده و با تکیه بر قوانین و مقررات بریتانیا به تصویر بکشد. نکته حائز اهمیت این است که مسائلی که به آنها اشاره شده، معمولاً از دغدغه های مشترک کسب و کارهای حقیقی و جامعه فریلنسرها در سراسر دنیا محسوب می شود؛ چراکه با وجود گسترش و رواج استفاده از خدمات فریلنسری در دنیای امروز، کماکان معضلاتی همچون فرهنگ سازی نامطلوب، بستر نامناسب ارتباطی و اطلاعاتی و ضعف در ایجاد بسته های حمایتی و مشوق های مورد نیاز این جامعه در برخی کشورها به چشم می خورد که خود گواه آن است که راهکارها و پیشنهادهای نویسنده این کتاب می تواند افق روشنی را به منظور رفع معضلات اشاره شده ترسیم کرده و خاستگاه توسعه اقتصاد گیگ تلقی شود.

این کتاب در ویرایش جدید خود (ویرایش دوم) که شما ترجمه آن را در دست دارید، مثال هایی دقیق تر همراه با آخرین تغییرات در قوانین و مقررات و الگوهای جدید حوزه فریلنسری را انعکاس داده و محتوای خود را به روز کرده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...