تفکر نقادانه برای مدیران؛ تصمیم گیری و متقاعد سازی ساختاریافته در کسب و کار

Critical Thinking for Managers: Structured Decision-Making and persuasion in business،1 st ed،2021

نویسنده :
رادو آتاناسیو
مترجم :
خسرو معصومی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 368
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 320
ویرایش : 0 شابک 9786006454368
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 180,000تومان

این کتاب به تفکر نقادانه به عنوان ابزاری برای رهبری مشفقانه تر، ارائه شیوه های آزموده شده برای مدیریت اختلاف و تعارض، پیش بینی و حل مسئله و همچنین بهبود مهارت همدلی می پردازد. این کتاب با سبک و لحنی ملایم تر نسبت به اکثر کتاب های مدیریتی، تشریح می کند که چگونه و در چه زمان سازوکارهای کمتر عقلایی همچون شهود و میانبرهای ذهنی می توانند به عنوان ابزارهایی کارآمد برای تصمیم گیری در جعبه ابزار مدیران مورد استفاده قرار گیرند.

در حوزه تصمیم گیری، تفکر نقادانه به منظور تحلیل اطلاعات ورودی مهارتی مفید و در حوزة متقاعد سازی به منظور ساختارمند کردن اطلاعات خروجی مهارتی حیاتی است. هنگام متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول، هیئت مدیره برای تأمین مالی پروژه، و یا همکاران برای تغییر رویه شان، مدیران می توانند از راهنمایی گام به گام ارائه شده در این کتاب به منظور ایجاد آمادگی برای برگزاری جلسات موفق و ارائه های اثر بخش بهره مند شوند. با استفاده از یک فرایند ساختار یافته تفکر مدیریتی همواره قابل ارتقا است، به ویژه اگر بیاموزیم درباره شیوه تفکرمان فکر کنیم. این کتاب راهنمای بهبود و فراتفکر در حوزه مهارت های تصمیم گیری و متقاعد سازی برای مدیران حال و آینده است.

نویسنده کتاب با ارائه نمونه ها و مثال هایی در حوزه کسب و کار همراه با یافته های پژوهشی در علم اقتصاد رفتاری و علوم شناختی در حوزه مدیریت و سازمان، کاستی ها و خطاهای شایع همچون مفروضات پنهان و سوگیری های شناختی را به تفصیل توضیح داده است و راه حل هایی ساده و در عین حال کاربردی را برای آزمودن فرضیه ها و حل مسائل دشوار پیشنهاد می دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...