استراتژی های معاملاتی برای معامله گران روزانه و نوسانی

Trading strategies for day and swing traders

نویسنده :
مهندس مجید هدایتی فر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 196
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 290
ویرایش : 0 شابک 9786001865985
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : استراتژی های سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 195,000تومان

کتاب حاضر با عنوان استراتژی های معاملاتی برای معامله گران روزانه و نوسانی کتابی کاربردی برای معامله گران حرفه ای و آماتور است. بازارهای مالی سبک های معاملاتی بسیاری دارد و بسیاری از افرادی که در حوزه بازارهای مالی فعالیت دارند با این سبک های معاملاتی آشنایی ندارند. افراد مختلف شروع به مطالعه و یادگیری تحلیل تکنیکال کلاسیک و پرایس اکشن می کنند اما پس از مطالعه بسیاری از منابع و سعی و خطای خیلی زیاد باز هم در این بازارهای مالی نتیجه نمی گیرند و مرتب زیان می کنند، چرا که شخصیت خودش را در این بازارها پیدا نکرده است.

در مسیر موفقیت در بازارهای مالی افراد اول باید شخصیت خودشان را بشناسند. آیا فرد صبوری هستند، یا عجول؟ سطح ریسک پذیری آن ها به چه صورت است؟ فرد ریسک پذیری هستند یا خیر؟ کدام تایم فریم برای آن ها مناسب تر است؟ آیا آمادگی ذهنی برای معامله کردن را بدست آورده اند؟ چهار سبک معاملاتی برای یک معامله گر وجود دارد. سبک اول، سبک معامله گران روزانه است که معامله ای را در طول روز باز می کنند و در پایان روز از معامله خارج می شوند. سبک دوم، سبک معامله گران نوسانی است که چند روز در معامله می مانند. سبک سوم مربوط به معامله گران روندی است که برای شکار یک روند وارد معامله می شوند و گاهی چند ماه با آن معامله می مانند. سبک چهارم مربوط به معامله گران موقعیت است که استراتژی آن ها بیشتر بر مبنای تحلیل بنیادی است و گاهی چند سال در یک معامله می مانند. این کتاب مربوط به سبک اول و دوم، یعنی معامله گران روزانه و نوسانی است.

برای نوشتن این کتاب زحمات زیادی انجام شده است. سعی شده سه کتاب خوب و پرفروش برای این منظور انتخاب شود. کتاب اول تئوری و اصول معامله گران روزانه را شرح می دهد. کتاب دوم مربوط به استراتژی معامله گران روزانه است که یک استراتژی در این کتاب آموزش داده شده است. کتاب سوم مربوط به معامله گران نوسانی است که شامل مدیریت سرمایه، روانشناسی معاملات، ریسک پذیری و استراتژی های معاملاتی است. با توجه به تجربه چندین ساله خودم در بازارهای مالی تصمیم گرفتم یک بخش دیگر که شامل مثال های متنوع مرتبط با مطالب کتاب است اضافه کنم. در این مثال ها سعی کردم چند مثال از بازار بورس ایران کتاب اضافه کنم تا برای همه دوستان مفید واقع شود. این مثال ها به نوعی کامل کننده سه کتاب ترجمه شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...