مدل های نوین ارزش گذاری مالی کسب و کارهای نوپا

نویسنده :
محمد رحیمی کلیشادی طیبه مرادی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 167
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 200
ویرایش : 0 شابک 9786226868808
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : بورس و سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 120,000تومان

بر این اساس، در کتاب حاضر، نویسندگان تلاش دارند تا ضمن معرفی مفهوم ارزش گذاری و چالش های مربوط به ارزش گذاری استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، به روش های نوین ارزش گذاری این کسب و کارهای جدید بپردازند. در این کتاب بر این اصل مهم تأکید شده است که؛ امروزه صرفاً داشتن یک ایده، به خودی خود مزیت رقابتی چندانی ندارد و باید سایر عوامل مربوط به آن کسب و کار مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا بتوانیم به ارزش دقیق تر استارتاپ دست پیدا کنیم. ویژگی منحصر به فرد این کتاب این است که؛ به صاحبان و بنیانگذاران کسب و کارهای استارتاپی، دید کاملی در مورد ارزش کسب و کارشان می دهد و هم چنین این کتاب می‌تواند به داوران و ارزش گذاران استارتاپ ها دید کامل تری نسبت به فرآیند ارزش گذاری، روش‌ها و مدل‌های نوین ارزش گذاری بدهد تا بتوانند در مسیر پر فراز و نشیب ارزش گذاری، با دید علمی و تجربی دقیق تری این مسیر را طی کنند.

اما وجه تمایز این کتاب این است که؛ با ارائه دید و چارچوب علمی و تحلیلی دقیق در مورد ارزش گذاری استارتاپ ها، سعی در گسترش علم ارزش گذاری استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا در کشور عزیزمان ایران دارد تا بتوانیم همزمان با گسترش فرهنگ کارآفرینی و تولید دانش بنیان، روش‌های نوین ارزش گذاری شرکت‌های استارتاپی را نیز به کار بگیریم تا بتوانیم به ارزش منصفانه و دقیق تری از این کسب و کارهای نوپا دست پیدا کنیم.

این کتاب در قالب پنج فصل ارائه شده است. در فصل اول؛ با مفاهیم استارتاپی، نقش آنها در اقتصاد کشورها و مهم‌ترین استارتاپ های جهان و ایران آشنا خواهیم شد، در فصل دوم؛ با روش نوین و معتبری که ترکیبی از روش جریان‌های نقدی تنزیل شده و مدل سرمایه گذاری خطرپذیر است که توسط آقای داموداران ارائه شده است آشنا خواهیم شد، در فصل سوم؛ با روش های ارزش گذاری شرکت‌های استارتاپی با فن‌آوری پیشرفته آشنا خواهیم شد و هم چنین در فصل چهارم؛ با مدل جدید ارزش گذاری بر مبنای اختیارات واقعی آشنا خواهیم شد و در نهایت در فصل پنجم؛ با سایر مدل‌های نوین و ساده ارزش گذاری استارتاپ ها در جهان آشنا خواهیم شد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...