دیجیتال مارکتینگ با Chat GPT؛ راهنمای تجارت با قوی ترین هوش مصنوعی جهان

CHATGPT Prompts Mastering: a Compts Guide to Promts. Mastering Effective

نویسنده :
کریستین براون
مترجم :
سحر جعفری صرافی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 254
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786225862159
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 170,000تومان

بر اساس گزارش ها، حدود ۸۸ درصد از زمان شما به هنگام استفاده از تلفن همراه در برنامه های مختلف صرف می شود. پس جای تعجب نیست که برای کسانی که به تراکنش های تجاری موبایلی متکی هستند، باید استراتژی بازاریابی خود را بروز رسانی کنید؛ نه فقط برای افزایش موفقیت خود، بلکه برای افزایش درآمد کلی خود. اما داشتن ویژگی های عالی و بهترین تجربه کاربری کافی نیست. شما باید بتوانید کسب و کار خود را از بازارهای مختلف به مشتریان خود برسانید و با توجه به رقابتی بودن بازار، این کار آسانی نیست.

خوشبختانه، بازاریابی و بهینه سازی فروشگاه در چند سال گذشته واقعاً به عنوان یک بازار رشد کرده است و اکنون ابزارها و داده های بیشتری برای کمک به شما در دستیابی به مزیت رقابتی در دسترس است.

با پیشرفت در هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، اکنون ابزار قدرتمند جدیدی وجود دارد که می تواند به توسعه دهندگان و بازاریابان کمک کند تا تلاش های بازاریابی خود را به سطح بالاتری برسانند

(Generative Pre-trained Transforme ) Chat GPT یک مدل زبانی پیشرفته است که توسط OpenAl توسعه یافته است. می تواند متنی شبیه انسان تولید کند، به سؤالات پاسخ دهد و حتی کارهایی مانند نوشتن ایمیل را انجام دهد. در بازاریابی و جذب مشتری با Chat GPT می توان در هر مرحله از چرخه عمر کاربر از آن ابزار استفاده کرد. با این حال، برای استفاده حداکثری از فناوری جدید، باید بدانید که چگونه با ChatGPT کار کنید؛ بنابراین، بیایید عمیق تر در دنیای بازاریابی اپلیکیشن با هوش مصنوعی غوطه ورشویم و ببینیم چگونه Chat GPT می تواند به شما در انجام کارهای بازاریابی اپلیکیشن روزانه تان کمک کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...