مدیر رویا؛ چرا شرکت ها برای بهره وری بالاتر کارمندان، به رویا گردانی نیاز دارند؟

The Dream Manager

نویسنده :
متیو کلی
مترجم :
زینب عسکری تبار
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 93
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 120
ویرایش : 0 شابک 9786225767515
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 53,000تومان

عنوان "مدیر رویاها" داستانی تمثیلی است در زمینه کسب وکار و اینکه شرکت های تجاری چگونه می توانند با کمک به کارمندان برای رسیدن به رویاهایشان، نتایجی
شگفت آور بدست بیاورند.
مدیریت انسان ها بسیار دشوار است. عدم مشارکت زیردستان و نرخ بالای جابجایی شغلی آنها باعث شده که بسیاری از مدیران سازمانی در حالی که مدام سرشان را می خارانند، به این فکر کنند که باید چه اقدام های سودمندی صورت دهند.
مسئله این نیست که تبدیل شدن به مدیرانی عالی را در سر نمی پرورانیم، بلکه اینست که هیچ روش کاربردی و موثری برای تحقق نمی یابیم، تا اینکه سرانجام برسیم به کتاب حاضر ...
شرکت خیالی موجود در این اثر خواندنی و جذاب با عنوان "مدیر رویاها" با مشکل هایی دست و پنجه نرم می کند که به روحیه پایین کارمندان و نرخ بالای جابجایی شغلی آن ها مربوط می شود.
در این موقعیت، مدیران به تدریج شروع می کنند به ارزیابی نیروهایی که کارمندان را به جنب و جوش می اندازد. آن ها پی می برند که کلید انگیزه سازی لزوماً دادن وعده پرداخت حقوق ماهانه بالاتر یا ترفیع شغلی بهتر به کارمندان نیست، بلکه باید یاری رساند که چطور به رویاهای شخصی حیاتی شان برسند.
این مدیران سازمانی همچنین دریافتند که افراد در هر سطحی می بایست انواع خاصی از مشاوره و تشویق را در محل کار دریافت کنند. در غیر اینصورت، رویاها تا ابد در مرحله رویاپردازی باقی می مانند و ما هر روز از زندگی و حرفه خود ناخرسندتر می شویم.
نویسنده کتاب، آقای متیو کلی، وقتی این اندیشه به ذهنش خطور کرد که هر شرکت تجاری تنها تا گستره ای می تواند به بهترین نسخه خودش تبدیل شود که کارکنانش به بهترین نسخه های خودشان تبدیل شوند، کم کم به بررسی پیوند میان رویاهای شخصی انسان و شیوه های مشارکت در محل کار پرداخت.
آقای کلی بطور مستقیم به سراغ این معضل می رود که میزان عدم مشارکت کارمندان به شدت در حال کاهش است. وی به مشاهده و تحلیل سازوکار نوعی از مشارکت مشغول می شود که تنها هنگام همکاری افراد برای تحقق اهداف شرکتی و رویاهای شخصی آغاز می گردد.
نیروی رویاگردانی بدین معناست که هر مدیر با آگاهی کامل از چنین مفهومی قادر خواهد بود سبک راهبری شرکت و برقراری ارتباط محکم با افراد زیر دست را بی درنگ و تا همیشه دگرگون سازد.
رویای شما چیست؟

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...