راهنمای جامع اتوکد 2023 Auto CAD

نویسنده :
مهندس قاسم حیدری مقدم
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 528
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 760
ویرایش : 0 شابک 9786001971600
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : گرافیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 390,000تومان

کتاب حاضر با عنوان "راهنمای جامع AutoCAD2023" با استفاده از ویژگی های جدید و امکانات اینترنتی اتوکد ۲۰۲۳ ، پشتیبانی از فایل PDF، به اشتراک گذاری نماهای طراحی، ذخیره سازی در وب و موبایل، مقایسه نقشه ها با قالب DWG، خدمات چاپ سه بعدی، امنیت اتوکد و ... تکمیل شده نسخه قبلی اتوکد اینجانب می باشد. این کتاب شامل آموزش رسم نقشه های دو بعدی و سه بعدی، ایجاد تغییرات در نقشه های رسم شده، کار در فضای مدل و کاغذ، ایجاد سند همراه طرح های رسم شده، ایجاد شکل های هاشور و فونت های جدید، ارسال داده های استخراجی به برنامه های همانند: Excel، کار با فایل های اسکریپت و مراجعه خارجی، امکان دست یابی به ترسیمات نرم افزارهای گرافیکی، ایجاد برش در ترسیمات، مشاهده نماهای مختلف ترسیم و ... می باشد.

از ویژگی های نرم افزار AutoCAD2023، قابلیت های جدیدتر و پیشرفته آن در اشتراک گذاری در وب سایت اتودیسک و موبایل، ردیابی، پیش نمایش تکنیکی سه بعدی و ایجاد و بکارگیری امکانات جدید در نقشه های با گرافیک دقیق تر می باشد.

-وارد کردن یک طراحی علامت گذاری شده ((pdf/imageرا به عنوان ردیابی جدید به DWG((Markup Import

-تجزیه و تحلیل نشانه گذاری وارد شده و توان کمک به قرار دادن پیام های متنی و ابرهای بازبینی سریع تر و با تلاش دستی کمتر( Markup Assist )

-ایجاد ردیابی در دسکتاب و مشارکت توسط دیگران در ردیابی ایجاد شده ( Trace ) -شمارش نمونه هایی از موضوع یا بلوک در یک منطقه مشخص ( Count)

-بهبودهای مستمر برای پنجره های طراحی شناور (Floating Drawing Windows)

-استفاده از سیستم گرافیکی سه بعدی متقاطع جدید برای حالت سایه دار، و استفاده از تمام قدرت پردازنده های گرافیکی مدرن و پردازنده های چند هسته ای برای ارائه یک تجربه ناوبری روان برای ترسیمات بسیار بزرگتر(3D Graphics)

-دارای یک موتور گرافیکی جدید، جهت ارائه جلوه نمایش بهتری در برخی از GPU های سطح بالا (3D Graphics Display)

-سهل کردن تشخیص اینکه کدام طراحی و طرح بندی فعال است و آسان کردن تغییرات همچنین دیدن اینکه کدام طراحی در منوی سرریز برگه طراحی فعال است.

(Drawing and Layout Tabs)

-موضوعات انتخاب شده را به همراه یک نقطه پایه مشخص شده در کلیپ بورد کپی و

حذف از نقشه ( CUTBASE )

-یک گزینه دستگیره جدید، Extend Vertex یک راس جدید را به چند خطی شما اضافه می کند که از دستگیره انتهایی انتخاب شده گسترش می یابد. ( Polyline Extend)

-گزینه جدید برای استفاده از Leader جهت انتخاب موضوع (MLEADER) mtext

جهت کاهش صفحات و در نتیجه قیمت کتاب، توضیحات کامل تر برخی از قسمت ها و دستورات، برخی تمرینات و جدول کلمات کلیدی (جلد دوم کتاب " راهنمای جامع اتوکد ۲۰۲۳ " ) از محتوا کتاب حذف و بر روی DVD همراه قرار گرفته اند. از این رو مشاهده علامت فوق در انتهای توضیح برخی از قسمت ها، فصل نوزدهم، پیوست 1 و پیوست ۲ ، نشاندهنده وجود ادامه مطالب آن قسمت بر روی DVD همراه می باشد. ضمناً درDVD همراه، تمریناتی از کتاب "تمرینات کاربردی "AutoCAD تالیف اینجانب نیز در بیان شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...