چگونگی خوانش گزارش مالی؛ استخراج نشانه های حیاتی از دل اعداد و ارقام؛ متن دو زبانه انگلیسی و فارسی

How to Read a Financial Report: Wringing Vital Signs Out of the Numbers

نویسنده :
جان ای تریسی تیگ سی تریسی
مترجم :
محسن ژاله آزاد زنجانی علی محمدی فر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 348
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 930
ویرایش : 0 شابک 9786223270864
موضوع اصلی : حسابداری موضوع فرعی : حسابداری مالی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 110,000تومان

این نسخه با تغییرات بزرگی که از زمان انتشار چاپ هشتم در سال 2013 در گزارشگری مالی رخ داده همراه شده است. این نسخه همچنین بحث مبسوط تری درباره چگونگی بیان نتایج مالی کرده است.
جریان های نقدی در سرتاسر این کتاب مورد تاکید هستند و همچنان کانون تمرکز نسخه فعلی محسوب می شوند. در کسب و کار، هر چیزی با جریان نقدی آغاز می شود و پایان می یابد، و این مفهومی است که ما هرگز از آن چندان منحرف نمی شویم.
این کتاب، مثل همه نسخه های قبلی، ارتباط و اتصال میان تکه های مختلف اطلاعات گزارش شده در صورت های مالی را توضیح می دهد. برای خواندن صورت های مالی شما باید بدانید عناصر مختلف چطور به هم متصل می شوند. شما نمی توانید یک تکه از اطلاعات در یک مکان را بردارید و سایر ابعاد و بسترها را نادیده بگیرید. صورت های مالی، اساسا، صفحات گسترده اند، هر چند نشان نمی دهند چه چیزی به چه چیزی وصل شده است.
ما تمامی نمایه های موجود در کتاب را به صورت کاربرگ اکسل آماده کرده ایم. برای درخواست یک کپی از فایل کاربرگ از همه نمایه ها، لطفا با یکی از ما از طریق ایمیل (من در tracyi@colorado.edu <mailto:tracyi@colorado.edu> یا Tage در tagetracy@cox.net <mailto:tagetracy@cox.net>) تماس بگیرید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...