حقیقت فروش؛ خط بطلانی بر ادعاهای فروش و راهنمایی برای فروش بیشتر

Sales Truth: Debunk the Myths. Apply Powerful Principles. Win More New Sales

نویسنده :
مایک وینبرگ
مترجم :
هانیه منشی زاده
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 3 / 1401 تعداد صفحات : 316
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 300
ویرایش : 0 شابک 9786227251241
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 189,000تومان

امروزه افرادی که خود را کارشناس یا رهبران فکری می خوانند جار و جنجال زیادی به راه انداخته اند تا دیگران را قانع کنند که تمامی قواعد فروش تغییر کرده اند و برای موفقیت در بازار باید از آخرین ابزارها، حقه ها و روش های آنان پیروی کرد. از قضا، به نظر می رسد که هرچه بیشتر از این راه حل های جادویی استفاده می شود، نتیجه گرفتن هم سخت تر شده است.

مایک وینبرگ در کتاب پرفروش خود- حقیقت فروش- با شارلاتان ها و نان به نرخ روز خورهای حوزه بهبود فروش به مقابله می پردازد و صادقانه، حقیقت را می گوید. او به فروشندگان و رهبران فروش اخطار می دهد که از دل سپردن به امیدهای واهی دست بکشند و بدانند که بهترین فروشندگان، کسانی نیستند که در حالت واکنشی منتظر و یا در جستجوی فرصت باشند بلکه خود، فرصت می آفرینند.

«حقیقت فروش»، نکته های مفیدی برای ایجاد پیام های قانع کننده، داشتن روش فروش منحصر به فرد و اجتناب از کالاگرایی و چاله تدارکات ارائه می دهد. همچنین در این کتاب به شیوه های نه چندان خارق العاده دو فروشنده برتری که مایک تاکنون مشاهده کرده، اشاره شده است.
از جستجوی راه های میان بر یا رازهای پنهان فروش دست بردارید و در عوض قواعد ثابت شده و قدرتمند وینبرگ را به کار ببرید تا بر اصول فروش حرفه ای مسلط شوید و فرصت های فروش بیشتر از حد تصورتان را خلق کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...