مدیریت پروژه؛ آماده سازی منابع، زمانبندی، نظارت بر بودجه، تولید گزارش ها

Managing Projects: Expert Solutions to Everyday Challenges

نویسنده :
دانشکده کسب و کار هاروارد
مترجم :
هومن درخشانیان هدی درخشانیان
نوبت و سال چاپ : 8 / 1401 تعداد صفحات : 105
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 110
ویرایش : 0 شابک 9786006227863
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 43,000تومان

ما اغلب کلماتی مانند پروژه یا مدیریت پروژه را شنیده‌ایم، اما این کلمات برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارند. واقعا منظور از پروژه چیست؟

پروژه کاری است که باید در یک بازه زمانی مشخص و با همکاری گروهی از افراد انجام شود. مدیریت پروژه کاری پیچیده، چالش‌برانگیز، خلاقانه و خسته‌کننده است و فرآیندی با پتانسیل‌های نامحدود و گاهی الگوهای پیش‌بینی نشده است. مدیر پروژه به مهارت‌های فردی، مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های برنامه‌ریزی، خلق چشم‌انداز… نیاز دارد. از طرفی حتما نباید مدیر پروژه باشید تا با چالش‌های آن مواجه شوید حتی اگر در کارهای پروژه‌ محور مانند توسعه محصول، معماری یا ساخت فیلم فعالیت می‌کنید، با پروژه‌ها آشنا هستید و با چالش‌هایی مثل محدودیت‌های زمانی و مالی، مسائل و حوادث غیرمنتظره و… آشنا هستید.

کتاب «مدیریت پروژه»، شما را با تعریف پروژه و مدیریت پروژه آشنا می‌کند، به شما می‌گوید چطور تیم خود را تشکیل بدهید، چطور پروژه‌تان زمان‌بندی کنید، چطور بودجه‌ پروژه را تنظیم کنید، تقسیم وظایف کنید، چطور نرم‌افزار مدیریت پروژه انتخاب کنید، مسائل را مدیریت کنید و گزارش نهایی ارائه کنید. هم‌چنین پیشنهادهایی کاربردی برای رویارویی با موانع و چالش‌‏های معمول در پروژه‌ها ارائه می‌‏کند و برخی ابزارهای مورد استفاده در ادارۀ پروژه­‌های بزرگ و کوچک را به شما معرفی می­‌کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...