عارضه یابی کسب و کار؛ منبع نهایی برای ارزیابی و رشد کسب و کار شما

Business Diagnostics

نویسنده :
ریچ میمیک مایک تامسون تری راچوالسکی
مترجم :
میلاد اورک
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 344
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 505
ویرایش : 0 شابک 9786223271038
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 220,000تومان

مجموعه حاضر به منظور مرتفع نمودن نیاز صاحبان کسب و کار، مشاوران و اساتید، به زبانی ساده و همه فهم نگاشته شده تا ضمن شناخت جلوه های نظری و عملی یک چارچوب کسب و کار، چالش ها و عارضه های کسب و کار خود را شناسایی نموده و به دنبال راهکارهایی برای رفع آنها باشند. در عصر تجاری حاضر، کسب و کارها به دلیل پویایی، عدم قطعیت، انعطاف پذیری و طاقت فرسایی، با پیچیدگی های روزافزون روبه رو هستند.

ممکن است رویکرد کلاسیک به پایش یک کسب و کار بر اساس مقیاس و جایگاه که بر بنیان تحلیل، برنامه ریزی و بررسی مدل های عارضه یابی کسب و کار استوار است، همچنان در کسب و کارهای باثبات و پیش بینی پذیر کارآمد باشد، اما دیگر دارویی برای همه دردها نیست و نیاز بر آن است که آن را با رویکردهای اثربخش در شرایط پویاتر، پیش بینی ناپذیرتر، مشارکتی تر و طاقت فرساتر همراه کنیم. بنابراین، نیاز به چارچوبی برای بررسی دقیق هر کدام از بخش های محیط کسب و کار با توجه به شرایط روز، بیش از پیش احساس می شود.

در این کتاب تلاش شده تا چارچوب جامعی از محیط کسب و کار ارائه شود و با بیان جزئیات، ریزترین مسائل و چالش های احتمالی در هر بخش را پیش روی خواننده (فارغ از صنعت، جایگاه و زاویه دید) آورد.

نویسندگان اصلی کتاب که از اساتید و مدیران صاحب نام کسب و کار و صنعت مشاوره مدیریت در آمریکا و کانادا هستند، تجارب ارزشمند ۲۰ ساله خود را در متنی منظوم نموده و پس از ۱۵ سال تدریس آن در دانشگاه رویال رودز آمریکا و دریافت بازخوردهای بسیار مناسب، در کتابی با عنوان «عارضه یابی کسب و کار» تألیف کردند. مکتوب حاضر، ترجمه ویراست چهارم این کتاب است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شده و همچنین، به سبب نیاز به محتوای ملموس تر و قابل فهم تر برای خوانندگان ایرانی کتاب، محتوای بیشتر و توضیحات تکمیلی در بخش هایی از متن اصلی توسط مترجم افزوده شده است.

این کتاب مشتمل بر ۵ بخش است که چهار بخش اول آن، بخش بندی های اصلی یک چارچوب کسب و کار کامل (یعنی محیط خارجی، محیط داخلی، چرخه عمر شرکت و برنامه ریزی استراتژیک را شامل شده و در بخش پنجم به مطالعه موردی شرکتی فرضی می پردازد تا با روش های چارچوب کسب وکاری که در چهار بخش مذکور نام برده شده اند، آن را ارزیابی نماید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...