مکس زون

نویسنده :
مهرداد جمال ارونقی
نوبت و سال چاپ : 2 / 1402 تعداد صفحات : 110
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 250
ویرایش : 0 شابک 9786223740251
موضوع اصلی : بازرگانی موضوع فرعی : حمل و نقل

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 120,000تومان

* یکی از منابعی که اخیراً در آزمون «کارگزاری گمرک» سال ۱۴۰۱ با وزن ۱۰ سئوال تعیین تکلیف کننده مطرح شد، «قوانین مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری- صنعتی» بود.
* عدم ارائه جزوه یا منبعی برای مراجعه شرکت کنندگان در آزمون از یک سو و وجود کتاب های چندصد صفحه ای در این زمینه که شرکت کننده در آزمون را گمراه کرده و به بی راهه می برد از سوی دیگر باعث شد تا نگارنده نسبت به تدوین کتاب «مکس زون» اقدام کند.
* از ویژگی های متمایز این اثر تدوینی، اولاً - ارتباط کلیه قوانین، مصوبات و مقررات مربوط به مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به «امور گمرکی» ؛ دوماً - درج کلیه مواد قانون امور گمرکی و آیین نامه اجرایی آن؛ قانون مقررات صادرات و واردات و آیین نامه اجرایی آن و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آخرین اصلاحات و الحاقات مرتبط با این مبحث و سوماً- حجم کم متون این کتاب و حذف متون و حواشی زاید و غیر مرتبط با موضوع است که در منابع دیگر، جای خالی آن به چشم می خورد.
* همان طور که در این کتاب، سئوالات آزمون کارگزاری گمرک سال ۱۴۰۱ با پاسخ تشریحی آن درج شده، علاوه بر تمامی علاقمندان مطالعه این مباحث، متقاضیان شرکت در آزمون های کارگزاری گمرک؛ کارشناسی رسمی دادگستری در امور گمرکی و استخدامی خواهند توانست با مطالعه این اثر، به کلیه سئوالات این آزمون ها پاسخ صحیح ارائه داده و قبولی خود را تضمین نمایند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...