راهنمای باگ بانتی

Easy Wins Bug Bounty Playbook

نویسنده :
الکس توماس
مترجم :
محمد علی الیاسی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 425
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 660
ویرایش : 0 شابک 9786225756342
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : امنیت، هک و تست نفوذ

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 373,000تومان

آیا شغل تست نفوذ را دوست دارید؟ آیا امنیت را دوست دارید؟ آیا می خواهید با انجام کاری که دوست دارید امرار معاش کنید؟ آیا می خواهید آسیب پذیری ها را پیدا نموده و برای انجام این کار پول دریافت کنید؟ اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید، این کتاب برای شما مناسب است. تنها هدف این کتاب آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای کسب درآمد موفقیت آمیز با شکار آسیب پذیری ها و باگ ها است.
باگ بانتی هانتینگ را به طور عمیق بیاموزید و اسرار کشف و اکسپلویت آسیب پذیری ها را بیاموزید.
همچنان که پیشرفت می کنید، این کتاب، شما را در فرآیند پیچیده ساخت جعبه ابزار باگ هانتینگ، انتخاب ابزار و نرم افزار مناسب و ایجاد اسکریپت های سفارشی برای هانت کارآمد راهنمایی می کند. همچنین بینشی عمیق و کاربردی در مورد تکنیک‌های شناسایی و جمع آوری اطلاعات موثر بدست خواهید آورد و شناسایی آسیب پذیری های وب اپلیکیشن ها را خواهید آموخت.

این کتاب بر اساس مراحل فرآیند باگ بانتی هانتینگ تقسیم شده است. من همه چیز را بررسی می کنم، مانند اینکه چگونه بهترین برنامه ها را برای هانت انتخاب می کنم، چگونه یادداشت برداری می کنم، چگونه اهداف را پیدا می‌کنم، چگونه اهداف را اکسپلویت می کنم و بسیاری موارد دیگر.
بخش اول این کتاب من به مرحله ریکان و فوت پرینت می پردازد. بخش دوم این کتاب در مورد مرحله اکسپلویت است. من دقیقاً به شما نشان می دهم که چگونه وب اپلیکیشن‌های ۵۰۰ شرکت برتر، استارت آپ ها و هر چیز دیگری در این میان را اکسپلویت کردم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...