طرح کسب و کار موفق؛ رازها و راهبردها

Successful Buisiness Plan: Secrets & Strategies

نویسنده :
روندا آبرامز
مترجم :
بهمن فروزنده
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 471
نوع جلد / قطع: گالینگور / رحلی وزن: 1260
ویرایش : 0 شابک 9786226650755
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 500,000تومان

بیش از دو دهه است که کارآفرینان برای راه اندازی صدها هزار کسب وکار از کتاب طرح کسب وکار موفق: رازها و راهبردها استفاده می کنند.
بی نهایت افتخار می کنم که به کارآفرینان کمک کرده ام به رویاهایشان جامه عمل بپوشانند و مشاغل جدیدی ایجاد کنند. کار من در زندگی همین است. لحظه های شگفت انگیز بسیاری را به یاد می آورم. مثلاً زمانی که در همایشی در پیتسبرگ سخنرانی داشتم، مردی که کارمندانش احاطه اش کرده بودند جلو آمد و به من گفت که بی خانمان بوده و این کتاب را در کتابخانه ای محلی پیدا کرده و برای شروع کسب وکاری کوچک از آن استفاده کرده است؛ کسب وکاری که اکنون بیش از صد کارمند داشت.

یا زمانی که زنی با عجله از مغازه ای در شهر بویزی در ایالت آیداهو بیرون آمد. مرا شناخته بود. دستم را گرفت و مرا به درون مغازه زیبای وسایل خانگی اش کشید. «اینجا رو از روی کتاب شما ساختم، نگاه کنین.» و من نگاه کردم، نه تنها به محصولات دوست داشتنی ای که می فروخت و کارمندانی که برایش کار می کردند، بلکه به افتخار بی حد و حصری که به موفقیتش می کرد. یا دیدار با بعضی از صدها هزار دانشجویی که از این کتاب استفاده کرده بودند تا فرصت ها و ظرفیت های کارآفرینی را بهتر بشناسند. بسیاری از آن ها از فرصت انجام دادن تکلیفی درسی بهره برده بودند تا به راستی کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند.
بی اندازه خوشحال کننده بود که می شنیدم کارآفرینانی از تمام اقشار و از سراسر جهان درباره کسب وکاری که شروع کرده اند، پولی که گرد آورده اند و شغل هایی که ایجاد کرده اند، صحبت می کنند و می دانستم این کتاب هم نقشی در این موفقیت ها داشته است.

تدوین طرح کسب و کار به شما کمک می کند:
* درباره کل کسب و کارتان بیندیشید؛
* نیازهای مالی واقعی تان را بهتر بشناسید؛
* منابع مالی لازم را تأمین کنید؛
* مدیران اصلی ای را که به آن ها نیاز دارید، به خدمت بگیرید؛
*خط مشی های بازاریابی تان را مشخص کنید؛
*شرکا و مشتریان راهبردی تان را بشناسید.

یادتان باشد فرایند تدوین طرح مهم است، نه خود طرح. فرایند تهیه طرح کسب و کار در دستیابی شما به موفقیت نقش مهمی دارد. مهم ترین مزایای این کار عبارت است از: بررسی تمام جنبه های حیاتی کسب وکار، توجه به عوامل و روندهای تأثیرگذار بر موفقیتتان یا حتی تهدید کننده آن، و در نهایت، پرسیدن سؤال های دشوار از خودتان.
در طول فرایند تدوین طرح کسب وکار، به طور قطع بخش هایی از کسب و کارتان را تغییر می دهید و شاید این تغییر، شامل حال بعضی از اجزای اصلی طرح هم بشود. بهتر است اشتباه هایتان روی کاغذ باشند تا اینکه وقتی به راستی پول و زمان با ارزشتان را صرف کردید، اشتباه از آب در بیایند.
خالصانه امیدوارم این کتاب کمک کند به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید.
روندا آبرامز
پالو آلتو، كاليفرنيا

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...