مدیریت عملکرد پیشرفته

نویسنده :
سعید خیاط مقدم
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 120
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 160
ویرایش : 0 شابک 9786227615272
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 98,000تومان

موفقیت همه سازمان ها وابسته به طراحی، استقرار و اجرای دو گروه فرآیند می باشد که عبارتند از: گروه فرآیندهای عملیاتی و گروه فرآیندهای مدیریتی و پشتیبانی.
وظیفه فرآیندهای عملیاتی شناسایی نیاز مشتریان، طراحی محصول در قالب کالا یا خدمات و تولید محصول و ارائه آن به مشتریان در جهت رضایت ایشان می باشد در حالی که وظیفه فرآیندهای مدیریتی و پشتیبانی حمایت از فرآیندهای عملیاتی در جهت اجرای موفقیت آمیز آن هاست. در اصطلاح گروه اول را واحد صف و گروه دوم را واحد ستاد می نامیم. در همین راستا و در زیرگروه فعالیت های ستادی، مدیریت عملکرد سازمانی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فرآیندها محسوب می شود و از آنجایی که تاثیر این فرآیند در تمام ارکان سازمان جاری است، بدیهی است که مدیریت عملکرد به عنوان یکی از چالش برانگیزترین فعالیت های سازمان است که نیازمند توجه و صرف انرژی زیاد از سوی مدیران می باشد و در مقابل بهره برداری مناسب از آن تاثیر بسیاری بر موفقیت سازمان را به همراه خواهد داشت.
خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از مدیران به اهمیت بکارگیری سیستم مدیریت عملکرد صحیح واقف هستند چرا که دریافتند که نه تنها دستیابی به نتایج حاصل از این فرآیند در سازمان برای آنها بسیار ارزشمند و مفید می باشد، بلکه اجرای درست آن نیز مقدمه ای برای پیاده سازی موثر استراتژی های سازمان خواهد بود. به این معنی که اگر سیستم مدیریت عملکرد در سازمان ها به درستی عملیاتی شود، در ایجاد فرآیند یادگیری سازمانی می تواند نقش بسزایی داشته باشد.
بنابراین سعی شده در این کتاب بخش های فنی و مدل های موجود را با ذکر نمونه و توضیحاتی کامل تر بسط داده و مطالب را به سمت عملیاتی شدن هدایت کرده تا خوانندگان در بکارگیری آن سهولت بیشتری داشته باشند و از مطالب جدید و بروزی مانند مبحث شاخص های کلیدی عملکرد استفاده شده است. همچنین برای درک بهتر مطالب در پایان هر فصل ضمن اشاره مجدد به مطالب مهم هر فصل، تمریناتی نیز برای ارزیابی خوانندگان از میزان درک مطالب آن فصل و توجه آنان به مطالب از زاویه دیگری، قرار داده شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...