بر بلندای وال استریت؛ چگونه از آموخته هایتان برای کسب پول در بازار استفاده کنید

One up on Wall Street, how to use what you already know to make in the market

نویسنده :
پیتر لینچ
مترجم :
دکتر علیرضا ذوالفقاری
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 359
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 530
ویرایش : 0 شابک 9786004074414
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : روانشناسی بازار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 320,000تومان

پیتر لینچ  مدیری درجه یک در مدیریت پول است. عقیده او این است که سرمایه گذاران متوسط با کمی پژوهش و مطالعه میتوانند چنان در کارشان پیشرفت کنند که سهام برنده بازار را به خوبی بزرگان و حرفه ای های وال استریت شکار کنند. اکنون در مقدمه جدیدی که به طور اختصاصی برای این نسخه از کتاب نوشته است , او نظر خود را در مورد افزایش باور نکردنی سهام شرکت های اینترنتی , به عنوان 20 شرکت با تکنولوژی پیشرفته , دهه 90 ارائه میکند.

پیترلینچ می گوید : فرصت های سرمایه گذاری برای افراد عادی بسیار است. به سادگی با مشاهده پیشرفت های کسب و کارها و توجه کردن به دنیای اطرافتان از پاساژها و مجتمع های تجاری گرفته تا محل کارتان , پیش از تحلیلگران , شرکت هایی را که توانایی موفقیت دارند , کشف کنید. این جهش ها فراتر از عملکرد کارشناسان است, همان چیزی که باعث به وجود آمدن بازده های ده برابری میشود و یک سبد سهام متوسط را به یک ستاره تبدیل میکند.

لینچ مدیر برجسته سابق صندوق سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری فیدلیتی ماژلان نشان میدهد که چگونه به رکوردی شگت انگیز دست یافته است. او به همراه جان روتچیلد , با نوشتن این کتاب دستورالعمل هایی ارائه میدهد که به آسانی میتوان آنها را با بررسی صورت های مالی شرکت و شناسایی  اعدادی که واقعا مهم است , بیرون کشید...

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...