سفارش دهنده عزیز! این کتاب به شما می آموزد، چگونه آنچه که می خواهید را از افراد خلاق تحویل بگیرید.

Dear Client: This Book Will Teach You How to Get What You Want from Creative People

نویسنده :
بانی سیگلر
مترجم :
ماکان مهرپویا مجتبی قاسمی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 196
نوع جلد / قطع: شومیز / جیبی وزن: 160
ویرایش : 0 شابک 9786226663595
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 120,000تومان

کتاب «سفارش‌دهندۀ عزیز» را از آن رو نوشتم تا به شما بیاموزم که چگونه با حرفه‌ای‌های خلّاق تعامل برقرار کنید. رویکرد این کتاب مبتنی بر نگرش طراحان گرافیک است؛ اما معتقدم که درس‌های این کتاب در خلاقانه‌ترین همکاری‌ها قابل پیاده‌سازی است. همچنین، به عنوان یک مالک کسب‌وکار کوچک، این کتاب را نوشته‌ام. دامنۀ مشتریان من شامل سازمان‌های سرگرمی مانند: «پخش زندۀ شنبه شب» تا نهادهای دولتی مانند: «یادبود ملی یازده سپتامبر» و موزه در مرکز تجارت جهانی و شرکت‌های عضو فورچون 500 مانند: «اسکاتز میرکل-گرو» می‌شود.

در اصل، ما یک شرکت خدمات مشتری هستیم. به همین منظور، هدف من این است تا به هر مشتری که با حرفه‌ای‌های خلّاق، احساس عدم‌اطمینان و یا ناراحتی دارد کمک کنم تا کشمکش کمتر، اضطراب کمتر و شادی بیشتری را احساس کند. هر چه باشد همۀ ما در یک طرف میز هستیم! به دنبال یک چیز مشابه هستیم! و باید خوش بگذرد؛ چون کار کردن با افراد خلّاق می‌تواند بهترین قسمت روز شما باشد. این که بفهمیم که چطور می‌توان لوگوهای بهتری برای شما خلق کرد یا چگونه می‌توان آشپزخانۀ رویایی شما را طراحی کرد یا وب‌سایت شما را بازسازی کرد، برای ما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. ما با هم می‌توانیم از هیچ، چیزی درست کنیم یا چیزی را که کار نمی‌کند، بهبود و توسعه دهیم.
آیا این کار از بیشتر وظایف‌تان لذت‌بخش‌تر نیست؟ چرا شادمانی و قدردانی را به این فرآیند اضافه نکنیم؟
این کتاب می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا نه تنها در بودجه‌تان صرفه‌جویی کنید و وقت خود را آزاد کنید، بلکه باعث می‌شود نتایج بهتری کسب کنید؛ البته از سفید شدن موهای شما جلوگیری می‌کند و خطر حملات قلبی را نیز کاهش می‌دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...