استیو جابز شدن؛ تکامل مکتبری بی پروا و خلق رهبری انقلابی

Becoming Steve Jobs: The Evolution of a Reckless Upstart into a Visionary Leader

نویسنده :
برنت اشلندر ریک تتزلی
مترجم :
ایمان حبیبی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 9 / 1402 تعداد صفحات : 335
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 340
ویرایش : 0 شابک 9786007845301
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کارآفرینی (استارت آپ)

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 249,000تومان

به‌گفته‌ی سران اپل، کتاب استیو جابز شدن بهترین و دقیق‌ترین کتابی است که درباره‌ی زندگی جابز منتشر شده است. پیش‌ازاین از کتاب والتر آیزاکسن به‌عنوان بهترین کتاب بیوگرافی جابز یاد می‌شد؛ اما تیم کوک مدیرعامل اپل، این کتاب را بهترین کتاب درباره‌ی استیو جابز می‌ýداند و به مردم توصیه کرده است اگر می‌خواهند جابز را بشناسند و روند رشد اپل را بهتر لمس کنند، سراغ این کتاب بروند.
نویسنده در کتاب استیو جابز شدن از زاویه‌ýای شخصی‌تر به جنبه‌ی انسانی زندگی استیو جابز نگاه کرده است؛ زاویه‌ای که نویسندگانِ دیگر کمýتر به آن پرداخته‌اند. همین موضوع باعث شده است مسئولان اپل و خانواده‌ی جابز از محتوای این کتاب بسیار راضی باشند.
استیو داولینگ سخن‌گوی اپل در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز این کتاب را این‌طور تحسین کرده است:
پس از گذشت مدتی طولانی از مرگ استیو جابز، احساس کردیم باید بیشýتر درباره‌ی استیوی که می‌شناختیم، صحبت کنیم. تصمیم گرفتیم در کتاب استیوجابزشدن مشارکت کنیم؛ چون برنت به‌واسطه‌ی دوستی طولانی‌مدتش با استیو، دید بسیار ویژه‌ای به زندگی او داشته است. این کتاب، استیو را بهتر از همیشه ترسیم کرده است و بابت انتشار آن بسیار خوشحالیم.
مسلماً این حرکت اپل به‌نوعی بی‌اعتنایی به کتاب زندگی‌نامه‌ی رسمی جابز به‌قلم والتر آیزاکسن است که در سال ٢۰۱۱ منتشر شد. تیم کوک در مصاحبه‌ای گفت کتاب آیزاکسن لطمه‌ای بسیار بزرگ به شخصیت استیوی است که وی می‌شناخته است. به‌باور کوک، استیوی که در آن کتاب ترسیم شده، کسی نیست که بتوان کم‌ترین علاقه‌ای به همکاری با او داشت.
ادی کیو مدیر بخش نرمýافزار اپل نیز در توییتی کوتاه عنوان کرده است که کتاب استیوجابزشدن بهترین تصویرِ ارائه‌شده از استیو جابز، و تنها کتابی است که دیگران به‌درستی درباره‌ی شخصیت وی نوشته‌اند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...