آموزش رباتیک برای کودکان؛ به همراه پروژه های کاربردی جالب

نویسنده :
داریوش علیپور مینوش حیدری
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 200
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786227571868
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : الکترونیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 145,000تومان

اسم من باب کاتوویچ است، اما می توانید مرا باب کت صدا کنید. من مدیر برنامه یک فروشگاه ربات در شیکاگو به نام کارگاه شهر ربات هستم. من کارگاه های رباتیک را برای بچه ها در هر سنی راه اندازی کردم و ربات‌هایی را اختراع کردم که ساختن آنها فوق العاده سرگرم کننده است.
این کتاب به شما کمک می کند تا ربات‌های خود را بسازید. ۲۰ پروژه ربات آماده کرده ایم که باید انجام دهید. از بسیار ساده شروع می شوند و به تدریج با پیش رفتن کتاب پیچیده تر می شوند. اگر اولین بار است که ربات می‌سازید، پیشنهاد می کنم از ابتدا شروع کنید و پروژه ها را به ترتیب انجام دهید. اما اگر قبلاً تجربه ای در زمینه رباتیک دارید، هر کدام را بسازید که مایلید.

این پروژه ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند: ربات‌های خانگی، ربات‌های سرگرمی، ربات‌ها در فضا، ربات‌های در محیط کار و ربات‌های اتاق عمل. هر پروژه به نوعی به فصلی که در آن خواهید یافت مربوط می شود. برخی از پروژه ها از قطعات مشابهی استفاده می کنند، بنابراین می توانید قطعات یک ربات را جدا کنید و از آن قطعات برای ساخت ربات دیگر استفاده کنید. پروژه ها به ترتیب بر اساس پروژه های قبل ساخته می شوند، بنابراین در پایان یک فصل، با استفاده از آنچه در آن فصل یا حتی در فصل قبل از آن آموخته اید یک ربات جالب می‌سازید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...