برند شخصی، شهرت انتخابی

نویسنده :
زهرا عیدی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 193
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 235
ویرایش : 0 شابک 9786225459083
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : برند

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 110,000تومان

برند شخصی به معنای محصول، خدمات یا کسب و کار اجرایی نیست، برند شخصی نشان می دهد که شما یک احساس، یک رابطه، یک ادراک زمانی و یا یک خاطره هستید. این همان چیزی است که افراد با آن رابطه برقرار می کنند. و هنگامی که به درستی درک شود شما تلاش برای فروش خودتان را متوقف کرده و برقراری روابط مناسب را آغاز خواهید کرد.
"برند شخصی" می تواند نقطه ی آغازین و شروع باشد. آنان که به برند شخصی خود فکر می کنند، هزینه می کنند، سرمایه گذاری می کنند، مدام و مستمر برای ارتقا و تعالی بخشی آن در پی طرح و نقشه اند، می کوشند ثمره و نتیجه ی کارهایشان نیز ارزش آفرین، ثمر بخش و راهگشا باشد. در غیر این صورت، چه کسی حاضر است با امضای شخصی، محصولی نامرغوب، ضعیف، کم کیفیت، و ناکارآمد عرضه کند؟!
با این توجه، چگونه می توان برند شخصی ساخت، پرورش داد، ارتقا بخشید تا در سایه سار آن محصول یا محصولاتی پرارزش عرضه کرد؟ پاسخ این پرسش و بسیاری پرسش های متفاوت را در کتاب حاضر برند شخصی، شهرت انتخابی جستجو کنید.
مؤلف این کتاب، کوشش خود را در این باره بخوبی تدوین و تشریح کرده است. امتیازهای فراوانی در این کتاب دارد از جمله آنکه با نثری سلیس و روان، عبارت های کوتاه و موجز به موضوعات ورود کرده و توضیح می دهد بی آنکه احساس کنیم در حال دریافت استدلال هستیم و قرار است قانع شویم.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...