نئو بانک2.0؛ راهنمای کامل طراحی و ساخت نئو بانک در عصر دیجیتال

Building the AI bank of the future

نویسنده :
سلیل راویندران
مترجم :
علیرضا ماهیار محمد سعید خجسته
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 170
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 230
ویرایش : 0 شابک 9786227702767
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 385,000تومان

از سال ۲۰۱۶ شاهد رشد نسل جدیدی از بانک ها بودیم که مبتنی بر فناوری و مشتری محور بودند؛ بانک هایی که به آنها نئوبانک می گوییم. این نوع جدید از بانک ها که شعبه های فیزیکی ندارند و علاوه بر آن بسیاری از فرایندهای زاید و بی مورد را حذف کرده اند تلاش می کنند چشم انداز بانکداری را تغییر دهند. موسسه مدیچی در سال ۲۰۱۹ گزارشی در زمینه نئوبانکها منتشر کرده بود که بعد از تغییرات نسخه دوم آن را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد. کتاب حاضر ترجمه ای است از این گزارش.
محتوای این کتاب تلاش می کند مخاطب را با ابعاد گوناگون نئوبانک ها آشنا کند و بخش های جذاب و در حال رشد را معرفی کند.بعد از بحران مالی سال 2008 و 2009 فین تک در جهان با سرعت بیشتری رشد کرده است و نئو بانک ها هم بخشی از فین تک هستند. در شرایطی که بانک ها با بحران اعتماد دست و پنجه نرم می کنند و ناچار به انجام تحول و دگرگونی شده اند نئو بانک ها فرصتی برای دنیای بانکداری هستند.
بانک هایی که با فناوری های قدیمی کار می کنند و سیستم های خود را به روز نکرده اند و در برابر پذیرش تغییر مقاومت می کنند محکوم به نابودی و زوال هستند. آنهایی که در پذیرش تغییر مردد نیستند و تلاش می کنند خودشان را با امواج تغییر همراه کنند برنده های دنیای آینده هستند. این کتاب به مدیران و فعالان بانکداری برای انتخاب مسیر درست دید می دهد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...