استراتژی پول هوشمند؛ راهنمای نهایی شما برای برنامه ریزی مالی

Smart Money Strategy

نویسنده :
لوک اسمیت
مترجم :
جواد رباط جزی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1403 تعداد صفحات : 264
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 400
ویرایش : 0 شابک 9786001866470
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : استراتژی های سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 265,000تومان

لوک اسمیت یک برنامه ریز مالی و مدیر Envision Financial است، یک کسب و کار مشاوره برنامه ریزی مالی که او در سال ۲۰۱۶ در کانبرا، استرالیا تاسیس کرد.
لوک از سال ۲۰۰۴ به مشتریان مشاوره می دهد و به افراد، زوج ها، خانواده ها، صاحبان مشاغل و کارمندان دولت کمک کند تا گزینه های مالی خود را درک کنند و بهترین استفاده را ببرند. همچنین او هر هفته در ایستگاه رادیویی محلی CC Talking Canberra2 در مورد مسائل برنامه ریزی مالی بحث می کند.
برای سال ها، لوک شاهد تغییرات بی پایان در قانون سرمایه گذاری و بازنشستگی و نحوه مالیات مردم بوده است. همچنین تغییراتی در قوانین مربوط به نحوه بازنشستگی افراد ایجاد شده است که باعث سردرگمی و عدم اطمینان شده است. در عصری که قرار است زندگی آسان تر باشد، لوک معتقد است که پیچیدگی مالی در عوض در حال افزایش است. در همه جنبه های پول پیچیدگی وجود دارد و وقتی با بی اعتمادی به بانک ها و سایر مؤسسات مالی همراه شود، محیطی چالش برانگیز برای مردم ایجاد می کند تا به جلو حرکت کنند.
شکاف در آموزش مالی در حال حاضر نمایان است زیرا در حالی که برخی کتاب های کلی درباره بودجه بندی، پس انداز و سرمایه گذاری وجود دارد، هیچ چیزی برای آموزش واقعی و آگاه کردن درباره استراتژی های مالی واقعی که برنامه ریزان مالی برای مشتریان خود استفاده می کنند و نحوه کنار هم قرار دادن آنها وجود ندارد. این دلیلی است که لوک کتاب استراتژی پول هوشمند را نوشته است. رویکرد او استراتژی های پیچیده برنامه ریزی مالی را به زبان روزمره بیان می کند و بینش هایی را در مورد چگونگی کنار هم قرار دادن استراتژی ها ارائه می دهد. این کتاب همچنین می تواند به عنوان یک مشاور مالی شخصی نیز استفاده شود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...