مرجع کاربردی اختیار معامله در بورس ابران

نویسنده :
امین بهرامی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1403 تعداد صفحات : 216
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 330
ویرایش : 0 شابک 9786001866524
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : بورس و سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 215,000تومان

بازارهای مالی مانند بازار بورس پر از اصطلاحات و قراردادهایی است که هرکدام به دلیل و برای پیش برد هدف خاصی توسعه پیدا کرده اند.
شاید با خود بیندیشید که آیا نیاز به شناخت تمام این قراردادها و اصطلاحات داریم یا خیر؟ واقعیت این است که برای معامله در بازار بورس و فعالیت درآن، نیاز به کسب اطلاعات درباره همه این قراردادها ندارید. اما بسیاری از این قراردادها درعین اینکه ممکن است ناشناخته باشند، نحوه اجرای بسیار ساده ای داشته و سودهای بسیار کلانی هم در پشت آنها مخفی باشد که تنها با یک مطالعه ساده می توانید به درک درستی از آنها رسیده و سود خوب و راحت تری نیز از آنها کسب کنید، قرارداد های اختیارمعامله نیز از این جمله هستند.
در این بحث با شما همراه شده ایم تا به صورت مفصل و البته دقیق و حرفه ای به تشریح تمام نکات مربوط به قراردادهای اختیار معامله بپردازیم. با بررسی مزایای اختیار معامله و نکات دقیق عملیاتی سازی آن متوجه خواهید شد که این قرارداد بر خلاف ظاهر پیچیده ای که از اسم آن بر می آید، مفهوم ساده ای داشته و استفاده از آن می تواند سود خوبی برای معامله گران در بازار بورس رقم بزند.
در این نوشتار سعی شده که مطالب بصورت کاربردی و کاملا ساده شده در اختیار مخاطب قرار گیرد تا بهترین استفاده و بازدهی را برای وی داشته باشد و مطالب تئوریک و مباحث محاسباتی در حداقل های مورد نیاز ارائه شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...