مباحث کاربردی و کلیدی برای مدیران مالی و غیرمالی

نویسنده :
دکتر جمشید برومند
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 184
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 280
ویرایش : 0 شابک 9786225958111
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت مالی و سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 150,000تومان

با توجه به اینکه تکنیک ها و اصول و فنون مالی بسیار زیاد بوده و می باشد. و همچنین یادگیری تمام آن بسیار وقت گیر و فراموش شدنی است در این کتاب سعی شده که مباحث بصورت کاربردی و فنون و تکنیک های مالی و حسابداری مورد نیاز مدیران به شکل ساده و قابل فهم توضیح داده شود در نگاه مولف به یادگیری نکات عملیاتی و اجرایی و کاربر در مورد نیاز در بنگاه های اقتصادی برای مدیران مدنظر بوده است.


بنگاه ها به مثابه یک عامل اقتصادی همواره به دنبال حداکثر کردن سود و منافع، فعالیت های خود را سازماندهی می کنند و بدین منظور می توانند استراتژی ها و اهداف کوتاه مدت مختلفی از جمله کاهش هزینه ها و یا افزایش تولید را دنبال کنند. در این میان، ترکیب مباحث مختلف کلیدی و ابزارهای کلیدی مالی نیز بخشی از استراتژی های مدیریتی برای حداکثر کردن سود بنگاه اقتصادی است. در جوامعی که سرمایه گذاری کارکردی حیاتی در اقتصاد ملی دارد. سرمایه گذاران نمی توانند فعالیت های خود را صرفا در زمینه های خاصی محدود کنند.
بنابراین به دلیل گسترش دامنه فعالیت ها و با نگرش تخصصی و حرفه ای، این فعالیت ها را در قالب شرکت های متعدد تفکیک می کنند و در تلاش برای حداکثر کردن سود از طریق انجام کلیه فعالیت ها در چارچوب گروه و در زنجیره فعالیت های مکمل یکدیگر در قالب شرکت های مختلف عمل کنند که لازمه آن دانستن مفاهیم مربوط به مباحث کلیدی و حیاتی می باشد که خلاصه ای از آن در این کتاب بصورت خلاصه و روان توضیح داده شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...