نقشه استراتژی: تبدبل دارایی های نامشهود به پیامد های مشهود

Strategy Maps: Converting Intangible Assets Into Tangible Outcomes

نویسنده :
رابرت کاپلان دیوید نورتون
مترجم :
حسین اکبری مسعود سلطانی امیر ملکی
نوبت و سال چاپ : 5 / 1394 تعداد صفحات : 480
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 700
ویرایش : 0 شابک 9786007677124
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : استراتژیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 435,000تومان

درباره نویسندگان:
پروفسور رابرت کاپلان استاد مدرسه بازرگانی است. وی بیش از صد مقاله در نشریات مختلف منتشر نموده است. تحقیقات، مقالات و سخنرانی های وی بیشتر در مورد نظام های نوین مدیریت هزینه و عملکرد، به ویژه هزینه یابی بر مبنای فعالیت و کارت امتیازی متوازن می باشد.
دکتر دیوید نورتون سال ها مدیر عامل شرکت های مشاوره ای بوده است و اکنون نیز مدیر عامل همکاران کارت امتیازی متوازن می باشد.
حوزه کاری وی مدیریت عملکرد استراتژیک است و همراه با رابرت کاپلان مفهوم کارت امتیازی متوازن را مطرح نموده است.

درباره کتاب:
مهمترین دغدغه بیشتر سازمان ها پیاده سازی استراتژی هایی است که با زحمت تدوین کرده اند. کارت امتیازی متوازن ابزاری در اختیار سازمان ها می گذارد تا بتوانند اجرای استراتژی را با وجوه مختلف دنبال کنند و مهم تر از آن بر عملکرد استراتژیک خود مدیریت داشته باشند. اما پیش از سنجش و مدیریت بر عملکرد بر مبنای استراتژی لازم است توصیفی دقیق و کامل از استراتژی در دست باشد که تمامی اعضای سازمان آن را درک نمایند و نقشه های استراتژی بخش و واحد خود را در آن لحاظ نمایند. نقشه استراتژی با چنین هدفی تألیف شده است.

نقشه استراتژی سومین کتابی است که کاپلان ونورتون درباره کارت امتیازی متوازن نوشته اند. آنان در این کتاب میان چهار وجه کارت امتیازی متوازن ارتباط برقرار کرده اند. با این که سازمان ها اهداف، معیارها و دلایل متفاوتی دارند اما در نقشه استراتژی عامی وجود دارد که می تواند به همه سازمان ها کمک نماید.

این کتاب برای مدیرانی نوشته شده است که پروژه های کارت امتیازی متوازن را هدایت می کنند و به ایشان کمک می کند با استفاده از چهارچوبی مفهومی، انتخاب هایی داشته باشند که برای موفقیت استراتژی و سرمایه گذاری مورد نیاز در منابع انسانی، فناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی لازم هستند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...