شیب؛ کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر موقف کردن را یادتان می دهد

The Dip: A Little Book That Teaches You When To Quit ,And When To Stick

نویسنده :
ست گادین
مترجم :
امیر انصاری
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 9 / 1402 تعداد صفحات : 80
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 100
ویرایش : 0 شابک 9786226650359
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 44,000تومان

کتاب شیب نوشته‌ی ست گودین، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به شمار می‌رود؛ ابن کتاب به شکلی صریح و ساده به شما نشان می‌دهد که چگونه با گذر از موانع و تغییر مسیرها به سرعت به موفقیت برسید.
کتاب شیب (The dip) مفهوم مهم و کاربردی جا زدن را بررسی می‌نماید و به شما ثابت می‌کند که گاهی جا زدن بهترین تصمیم است. اگر برای دستیابی به موفقیت با چالش‌های بسیاری روبرو هستید، این کتاب و قوانینش می‌تواند به شما یاری برساند.
این اثر به شما نشان می‌دهد که جا زدن امری بسیاری کاربردی و در مواقعی ضروری است که به کمک آن می‌توانید زندگی و کار‌های خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید. شاید در کتاب‌ها، مجلات، نشریه‌ها و دیگر رسانه‌ها دیده‌ و یا شنیده‌ باشید که جا زدن کار درستی نیست و همیشه باید برای بهبود اوضاع کوشید؛ اما ست گودین (Seth Godin) نویسنده‌ی این کتاب درخشان با این سخنان مخالف است. از نظر او «جا زدن» امری است که باید در مکان و زمان مناسب دائما تکرار شود.

شاید برای شما پیش آمده باشد در وضعیتی قرار بگیرید که در ترک کردن، ماندن و ادامه دادن، شک ‌کنید. اگر بدانید دقیقا در چه زمانی، چه کاری را ترک نمایید و کجا با اراده‌ی قوی راه خود را پیش بگیرید، چندین قدم به موفقیت نزدیک‌تر خواهید شد. نویسنده در این کتاب به شما می‌آموزد که چه زمانی کار را رها کنید و چه زمانی با ادامه دادن آن به موفقیت و پیشرفت برسید.

هنگامی که برای نخستین‌بار خود را برای انجام کاری آماده می‌کنید آن کار برای شما دل‌نشین و سرگرم ‌کننده‌ است و شما به طور حتم انرژی‌های مثبتی از اطراف خود کسب می‌کنید. گذر زمان و کسب تجربه‌ کمک‌تان می‌کند تا در ادامه‌ راه خود قدم‌های بهتری بردارید. فارغ از اینکه آن کار جدید چه چیزی است، به راحتی خود را درگیر آن می‌کنید. حال درست در همین لحظه دره‌ی موفقیت اتفاق می‌افتد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...