حس برند؛ برندهای قدرتمندی را از طریق حس های لامسه، بینایی، بویایی، چشایی، و شنوایی بسازید

Brand sense: build powerful brands through touch, taste, smell, sight, and sound

نویسنده :
مارتین لیندستروم
مترجم :
زهرا ملازاده اردکلو مریم عبدلی
نوبت و سال چاپ : 4 / 1402 تعداد صفحات : 280
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 415
ویرایش : 0 شابک 9786006982090
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : برند

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 262,500تومان

کتاب حس برند را می‌توان به عنوان یک کتاب بین موضوعی معرفی کرد. یک موضوع "مدیریت برند" است که قبلاً در گروه TMBA دو کتاب با نامهای "کسب‌و‌کار نام‌های تجاری" و "دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی" را در حوزه‌ی برند منتشر کرده‌ایم؛ موضوع دیگر"بازاریابی حسی" است که کتابی را با همین نام "بازاریابی حسی" ترجمه و منتشر کردیم.
بازاریابی حسی یکی از ابزارهای مهم و نسبتاً جدیدتر نسبت به سایر ابزارهای ارتباطات و ترویج (تبلیغات، روابط‌عمومی، فروش حضوری، چاشنیهای فروش و بازاریابی مستقیم) است. بازاریابی حسی فرایند شناسایی و تأمین نیازها و علائق مشتری به روشی سودآور است تا آنها را درگیر ارتباطات دوجانبه‌ای کند که شخصیت برندها را به زندگی آورده و برای مشتریان هدف، ارزش ‌افزوده ایجاد کند. تجربه‌ی زنده‌ی برند که برای به صحنه‌ی زندگی آوردن آنها و ارائه‌ی ارزش بیشتر به مصرف‌کنندگان طراحی می‌شود، در مرکز رویکرد بازاریابی حسی قرار دارد و سایر کانالهای ارتباطات بازاریابی از آن الهام می‌گیرند و پیرامون آن برای افزایش تأثیر این ایده‌ی بزرگ یکپارچه می‌شوند.
برند نیز با ترجمه‌های مختلف نظیر هویت، اعتبار و خوشنامی و با تعاریفی چون مدیریت کل تجربه‌ی مشتریان به مخاطبان و اهالی بازاریابی معرفی شده است.
برندها از طریق مردم وارد زندگی می‌شوند؛ آنها باید تجربه‌ای زنده باشند که ارزشها و باورها را به طریق مربوط و عملی برای مشتریان و سایر ذینفعان به نمایش درآورند. هر برند قدرتمندی، اثری مثبت بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به هویت شرکت می‌گذارد و یک نگرش مثبت در راستای یک تجربه‌ی خوب شکل می‌گیرد.

فهرست مطالب
پیشگفتار- فیلیپ کاتلر
نکات- تحقیق حس برند
فصل1- یک صنعت خانگی، حرفه ای شوید
فصل2- برخی شرکت ها آن را بهتر انجام می دهند
فصل3- تمایز برند
فصل4- حرکت از برندسازی 2 بعدی به سوی برندسازی 5 بعدی
فصل5- تحریک، بهبود و اتصال: خلق یک برند حسی
فصل6- اندازه گیری حواس
فصل7- آیین برند: درس هایی که باید آموخت
فصل8- برندسازی: دیدگاه کل نگر

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...