کیفیت سود

Earnings Qaulity

نویسنده :
پاتریشیاام. دیچو کاترین ام. اسکراند
مترجم :
دکتر حمیدرضا شایسته مند دکتر اسفندیار ملکیان
نوبت و سال چاپ : 3 / 1399 تعداد صفحات : 398
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 340
ویرایش : 0 شابک 9786006545837
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت مالی و سرمایه گذاری

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 160,000تومان

هدف اصلی از این ترجمه، ارائه کتابی با کیفیت در زمینه مباحث مربوط به کیفیت سود و مدیریت آن در سطح کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری به منظور بهره گیری دانش پژوهان و دانشجویان و شاغلان حرفه حسابداری است. دلایل متعددی برای انتخاب این کتاب وجود داشت. اهم این دلایل به شرح زیر می باشد:
۱. در حال حاضر کتاب های متعددی در زمینه کیفیت سود در آمریکا وجود دارد، اما این کتاب یکی از بهترین آنها است و مرجعی غنی در این زمینه محسوب می شود. در این کتاب حدود ۲۵۰ پژوهش برجسته در رابطه با پایداری، کیفیت و مدیریت سود مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آنها ارایه شده است.
2. این کتاب به وسیله پروفسور پاتریشیا دیچو استاد برجسته و با سابقه دانشگاه میشیگان و دارای مقالات متعدد در زمینه کیفیت و مدیریت سود و پروفسور کاترین اسکراند، استاد و پژوهشگر برجسته دانشگاه پنسیلوانیا به رشته تحریر درآمده است و توسط Research Foundation of CFA Institute انتشار یافته و در سطح جهان توزیع شده است. نویسندگان، صاحب مقالات متعددی در زمینه کیفیت و مدیریت سود هستند و تعدادی از معتبرترین مدل های تخمین مدیریت سود توسط آن ها ارائه گردیده است.
3. این کتاب به عنوان یکی از معتبرترین کتابها در زمینه کیفیت و مدیریت سود در سطح جهان شناخته شده و مطالب آن در بر گیرنده موارد مهمی همچون کیفیت و پایداری سود، شناخت اجزای نقدی و تعهدی سود، مدیریت سود، راهبری شرکتی و سایر عوامل کنترلی و کیفیت سود در گذر زمان می باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...