بانک سوالات چهارگزینه ای تئوری های مدیریت

نویسنده :
دکتر سیدرضا سیدجوادین حسین جلیلیان
نوبت و سال چاپ : 5 / 1402 تعداد صفحات : 416
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 650
ویرایش : 0 شابک 9789641574170
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : آمادگی کنکور

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 220,000تومان

کتاب «بانک سؤالات چهارگزینه ای تئوری های مدیریت»، مطالب و نکات منابع اصلی آزمون ها را به طور کامل پوشش داده است. علاوه بر منابع اصلی، از مطالب مهم و جدید منابع مکمل و فرعی نیز سؤالات متعددی طرح شده و پاسخ های تشریحی مختصر و مفیدی برای آنها ارائه شده است. تمام سؤالات از کتاب هایی طرح شده که منابع اصلی یا منبع حداقل چند سؤال در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بوده اند. بدیهی است بیشترین حجم کتاب به طرح سؤال و پاسخ از منابع اصلی آزمون ها اختصاص داده شده است.

یکی از ویژگی های بارز کتاب «بانک سؤالات چهارگزینه ای تئوری های مدیریت» این است که سؤالات آن کاملاً استاندارد و شبیه سازی شده آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری طرح شده اند و با روند منابع و سبک و شیوه طرح سؤالات در این آزمون ها مطابقت داده شده اند. ویژگی دیگر کتاب این است که توضیحات بیشتر و مثال های مفیدی که امکان ارائه آنها در کتاب تئوری های مدیریت، به علت نگرانی از افزایش حجم کتاب، وجود نداشت در این کتاب ارائه شده است. متذکر می شویم که ممکن است بعضی خوانندگان، هنگام تست زدن، پاسخ تشریحی تست هایی که صحیح جواب می دهند را مطالعه نکنند و فقط کلید آنها را نگاه کنند. اکیداً توصیه می شود که پاسخ تشریحی سؤالات را هم مطالعه کنید، زیرا نکات ظریف و آموزنده زیادی در آنها گنجانده شده که به درک بهتر و بیشتر مطلب کمک قابل توجهی می کند.

* «داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت و مجموعه مدیریت کسب و کار» با توجه به تحلیل مؤلفان بر روی منابع، سرفصل ها و سؤالات سال های اخیر، باید کل کتاب را مورد مطالعه قرار دهند. با این وجود، بخش اول کتاب یعنی فصل ۱ تا ۹ و ضمائم بخش اول، مهمترین بخش از لحاظ تعداد یا فراوانی سؤالات کنکور است. بنابراین به این بخش توجه ویژه داشته باشید.
* «داوطلبان آزمون دکتری تخصصی رشته های مدیریت» با توجه به تحلیل مؤلفان بر روی منابع سرفصل ها و سؤالات سال های اخیر، مطالعه فصول ۱ تا ۲۲ و فصول ۲۵، ۳۱ و ضمائم بخش سوم را در اولویت قرار دهند. تعداد کمی از سؤالات از فصول باقیمانده که حجم کمتری هم دارند، طرح می شود و بدیهی است که مطالعه آنها برای کسب درصد خیلی بالا بسیار مؤثر است؛ به ویژه برای یادگیری و موفقیت داوطلبان رشته های مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی در مصاحبه های دکتری.
* «داوطلبان آزمون های استخدامی سازمان های بزرگ و دستگاه های اجرایی و دولتی»، در صورتی که عنوان سرفصل آزمون استخدامی آنها «مبانی سازمان و مدیریت باشد»، لازم است فصل های ۱ تا ۹، ضمائم بخش اول، فصل های ۲۵ و ۳۱ را مطالعه نمایند. در صورتی که سرفصل آزمون «مدیریت رفتار سازمانی» باشد، باید فصل های ۲۳ تا ۳۱ را مطالعه نمایند. اگر سرفصل آزمون «تئوری های مدیریت» یا عنوان مشابه باشد باید فصل های ۱ تا ۱۰ و فصل های ۲۳، ۳۰ و ۳۱ را مطالعه نمایند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...