مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی

Introduction To Logistics Systems Management, Second Edition

نویسنده :
گیانپائولوگیانی گیلبرت لاپرته روبرتو موسمانو
مترجم :
سعید رمضانی محمد حسین بابایی علی محمدی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1398 تعداد صفحات : 278
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 265
ویرایش : 0 شابک 9789644687082
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : زنجیره تامین

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 180,000تومان

کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی اثر گیانپائولوگیانی، گیلبرت لاپرته و روبرتو موسمانو، در هشت فصل تدوین شده است که چهار فصل آن برای ترجمه و ارایه در کتاب پیش رو انتخاب شده است. در فصل اول، به تعریف لجستیک و تاریخچه آن و معرفی سیستم های مدیریت لجستیک و جایگاه سیستم لجستیک در سازمان پرداخته می‌شود. در فصل دوم پیش بینی نیازمندی های لجستیک مورد بحث قرار می گیرد.

در فصل سوم سیاست های مدیریت انبار و نقش آن در یک سیستم لجستیک مورد بحث قرار می گیرد. در فصل چهارم بحث ارزیابی و انتخاب تأمین کننده که یکی از مهم ترین مباحث در حوزه مدیریت زنجیره تأمین است؛ مطرح می‌شود. در فصل پنجم بحث فناوری اطلاعات و نقش آن در زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری به منظور خلق مزیت رقابتی مورد بحث قرار می گیرد. در فصل ششم بحث توسعه پایدار و ارتباط آن با زنجیره تأمین مورد بررسی قرار می‌گیرد در فصل هفتم مفهوم عدم قطعیت و جایگاه آن در مسایل تصمیم گیری به خصوص در طراحی شبکه های زنجیره تأمین مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فصل هشتم بحث طراحی شبکه زنجیره تأمین قابل اطمینان مورد بحث قرار می‌گیرد.

و در انتهای هر فصل از کتاب مجموعه ای از تمرین های تألیفی با الگوبرداری از مثال های کتاب به گونه ای گنجانده شده است که محتوای کتاب را به قالب یک کتاب دانشگاهی و درسی نزدیک‌تر کند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...