سیستم پشتیبان ارزشیابی عملکرد دوره ای؛ ساعد

نویسنده :
علی اصغر پورعزت
نوبت و سال چاپ : 1 / 1397 تعداد صفحات : 105
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 115
ویرایش : 0 شابک 9786004072236
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : مدیریت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 15,000تومان

کتاب سیستم پشتیبان ارزشیابی عملکرد دوره ای اثر علی اصغر پورعزت حاصل سال ها فعالیت و تامل در حوزه ارزشیابی عملکرد است؛ مقوله مهمی که از عملکرد فردی تا عملکرد مدیر واحد، رئیس اداره، مدیر کل، معاون، رئیس سازمان، معاون وزیر، وزیر، معاون رئیس جمهور، رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضاییه، رئیس شوراها و مجامع بین دستگاهی و رهبری کل کشور، امتداد می یابد و همچنین تیپ ها و شکل های متفاوت انجمن ها و کسب و کارهای خصوصی انتفاعی یا غیر انتفاعی و خیریه را دربر می گیرد. در این رویکرد، ارزشیابی عملکرد فرد تا واحد، شعبه، شرکت، هیات مدیره و مدیرعامل، مطرح می شود.
با اهتمام جدی به ارزشیابی عملکرد دوره ای در بخشهای عمومی و خصوصی کشور، نوعی نهضت اداری شکل می گیرد که می توان آن را نهضت ارزشیابی عملکرد نامید. نهضت ارزشیابی عملکرد، نهضتی مقدس است که باید به همه شئون اداری جامعه امتداد یابد تا بتوانیم ادعا کنیم که سامانه کلان اداره نهادها در بخشهای عمومی و خصوصی کشور، همچون سکانی در دستان مدیران لایق، کلیت جامعه را به سوی تعالی رهنمون می گردد.
بنابراین تدوین این اثر را صرفا نگارش یک کتاب فرض نکنید، بلکه آغاز یک نهضت ارزیابی و ارزشیابی بدانید، با هدف طراحی سامانه های ارزشیابی هوشمند و دوره ای عملکرد شرکت ها و سازمان های کشور، برای واحدهای گوناگون شکل دهنده کلیت سیستم اجتماعی، اعم از عمومی و خصوصی!

فهرست مطالب:
*شناسایی سیستم تحت ارزشیابی
*خرده سیستم پشتیبان ارزشیابی عملکرد دوره ای
*شاخص های عمومی عملکرد
*شاخص های خصوصی عملکرد
*فراگرد طراحی و اجرای سیستم ارزشیابی عملکرد دوره ای.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...