استعداد تحصیلی GMAT ویژه آزمون کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA و امور شهری

نویسنده :
احمد صداقت محسن طورانی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 489
نوع جلد / قطع: شومیز / رحلی وزن: 1040
ویرایش : 0 شابک 9789641575047
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : آمادگی کنکور

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 170,000تومان

جی مت (GMAT) مخفف عبارت Graduate Managem Admission Test و به مفهوم ((آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی مدیریت است. این آزمون، یک آزمون بین المللی است که در ایران با عنوان ((استعداد و آمادگی تحصیلی99 و به همراه دروس زبان انگلیسی و ریاضیات برای ورود به رشته مدیریت کسب و کار (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می گردد.
آزمون GMAT شامل 40 سوال در پنج بخش به ترتیب زیر برگزار می شود:
1. حل مسئله (10 سوال)      2. استدلال منطق(10 سوال)     3. کفایت داده (10 سوال)     4. درک مطلب (5 سوال)               5. تصحیح جملات (5 سوال)

بخش های ((حل مسئله)) و ((کفایت داده)) مربوط به مباحث کمیتی Quantitaive (ارزیابی نیمکره سمت چپ مغز) و بخش های ((درک مطلب))، ((استدلال منطق)) و ((تصحیح جملات)) مربوط به مباحث کلامی verbal (ارزیابی نیمکره سمت راست مغز) می باشد.
با توجه به نامتعارف بودن سوالات کنکور در بخشهای کمیتی (حل مسئله و کفایت داده) در چند سال اخیر، اهمیت کلامی بیش از پیش نمایان می شود. به همین دلیل بر آن شدیم تا کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ر در قالب را در قالب دو مجموعه مجزا به صورت کاملا تخصصی ارائه دهیم.
کتاب استعداد تحصیلی GMAT ویژه آزمون کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA و امور شهری اثر احمد صداقت و محسن طورانی، در قالب سه فصل مربوط به مباحث کلامی: ((درک مطلب)) ، ((استدلال منطق)) و ((تصحیح جملات)) با ارائه کامل مباحث درسی و تشریح کامل سوالات آزمونهای برگزار شده در مقاطع ارشد و دکتری (حدود 700 سوال) می باشد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...