راهنمای جامع برنامه نویسی R مقدماتی و پیشرفته

A Guide to R programming for Beginners and Experienced Users

نویسنده :
سیدمهدی صالحی
نوبت و سال چاپ : 8 / 1402 تعداد صفحات : 302
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 450
ویرایش : 0 شابک 9786222182533
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 280,000تومان

دسترسی به انواع ساختارهای داده و پردازش آن‌ها را بسیار راحت می‌کند. به‌علاوه، با توجه به رایگان بودن، سرعت قابل توجه، قابلیت اجرا در سیستم عامل ‌های مختلف، امکان فراخوانی و تبدیل کدها به سایر زبان‌های برنامه ‌نویسی معروف و بالعکس، سرعت به ‌روزسانی بالا و پشتیبانی توسط برنامه ‌نویس‌های بزرگ سراسر دنیا، کاربران زیادی را در اکثر رشته‌ ها به ‌طور ویژه در حوزه‌هاي آمار و علوم داده به خود جذب کرده است.
کتاب پیش‌رو حاصل تجربیات دوازده ساله‌ ي نویسنده در تدریس دروس دانشگاهی مرتبط با R و همچنین برگزاری کارگاه ‌های متعدد در دانشگاه‌ های سراسر کشور نگارش شده است. این کتاب یک منبع بسیار عالی برای یادگیری R می‌باشد. در این کتاب هر سه دسته کاربران مبتدی، متوسط و حرفه ای هدف قرار گرفته اند. برای آن دسته از کاربرانی که قصد آشنایی با این زبان برنامه‌ نویسی را دارند و همچنین برای افرادی که می‌ خواهند سطح برنامه‌ نویسی خود را در R افزایش دهند، می تواند مفید باشد. علاوه بر بحث برنامه‌ نویسی، کتاب به نمایش قدرت R در بحث پردازش داده ‌ها نیز پرداخته است.
سطح مقدماتی این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اکثر رشته‌ها، خصوصا رشته ‌های آمار، علوم داده، داده‌ کاوی، ریاضی، علوم کامپیوتر، علوم مهندسی و علوم پزشکی توصیه می‌شود و مطالب پیشرفته‌ی آن برای تمامی پژوهشگران محترم حوزه‌های یاد شده مفید خواهد بود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...