روان شناسی نفوذ: هنر متقاعد کردن دیگران

INFLUENCE Science & Practice

نویسنده :
رابرت بی. چالدینی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 8 / 1402 تعداد صفحات : 288
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 430
ویرایش : شابک 9789643179168
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فنون مذاکره و ارائه

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
220,000

11 %

قیمت : 195800 تومان

مزیت اصلی کتاب روان شناسی نفوذ تالیف رابرت بی. چالدینی، ذوق و هنر نویسنده در بیان شیوا و داستان گونه مفاهیم علمی و پیچیده ی روان شناسی اجتماعی است؛ و همین نوآوری بوده است که این کتاب را تبدیل به یکی از پرفروش ترین کتب حال حاضر در حوزه ی بازاریابی در غرب نموده است.

نویسنده با بررسی برخی از زیربناهای رفتاری بسیار مهم انسان ها، به خوبی نشان می دهد که تا چ حد رفتار بشر تحت تاثیر باورها و چارچوب های ذهنی مشترک جامعه ی پیرامونی او و رفتار سایرین قرار دارد. همچنین مطالب کتاب روشنگر این واقعیت است که رفتار فردی یک انسان را هرگز نمیتوان مستقل از کنش ها و چارچوب های مشترک حاکم بر جامعه ی پیرامونی وی تحلیل نمود. این نیرو اجتماعی، در بسیاری از مواقع آن چنان پرقدرت عمل می کند که می تواند جمعی را خود خواسته به سوی پایان دادن جمعی زندگی سوق دهد. بر این اساس، نویسنده کتاب تلاش کرده است تا خواننده را با قواعد تاثیرگذاری و نفوذ اجتماعی آشنا کرده و نکاتی کاربردی برای مدیریت آن، استفاده از مزایا، و جلوگیری از آثار مخرب آن پیشنهاد کند.

همچنین از آنجا که تامل در علوم و حوزه های مربوط به ((درک کنش های اجتماعی انسان )) یکی از مهمترین پیش نیازهای موفقیت در هر فعالیت اجتماعی است. بنابراین علاوه بر مدیران و متخصصین علوم اجتماعی، مطالعه این اثر ارزشمند را به صاحبان کسب و کار، مربیان و کارمندان و همه کسانی که در زندگی خود خواهان ارتباطی موثر با دیگران هستند، توصیه می کنیم.

فهرست:

* سلاح های نفوذ

* قانون معامله به مثل

* تعهد و ثبات: هیولای های ذهنی

* اصل ((تایید اجتماعی))

* محبت: دزد دوست داشتنی

* قدرت سلطه: تمکین و فرمانبرداری برنامه ریزی شده

* کمیابی: قانون تعداد اندک

*تاثیرگذاری سریع: توافقی برای عصر اتوماتیک

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...