هوش آنی در عصر ارتباطات؛ قوانین جدید بازاریابی برای نسل Z

Instant Intelligence in The Age of Communication

نویسنده :
سارا ویز
نوبت و سال چاپ : 2 / 1400 تعداد صفحات : 239
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 230
ویرایش : شابک 9786227592276
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 80,000تومان

هوش آنی در عصر ارتباطات مختص دنیای پرسرعت و دیجیتال امروز است. دنیای پرسرعتی که نسل Z در حال تصاحب آن بوده و در آینده ای نه چندان دور با کنار زدن نسل هزاره بر آن تسلط پیدا خواهد کرد. بنابراین برای موفقیت باید این نسل را که در دنیای دیجیتال به دنیا آمده و با آن بزرگ شده اند شناخته و خود را با آن ها وفق دهیم.

نویسندة کتاب هوش آنی در عصر ارتباطات ضمن تأکید بر شناسایی مشتریان، خوانندگان خود را با بازار بکر جوان ترها، با تأکید بر نوجوانان (که آن ها را بازار نسل Z می نامد) آشنا می کند. او با ذکر آمارهایی از کشور ایالات متحده آمریکا، اهمیت این نسل را به بازاریاب ها نشان می دهد و پیشنهاد می کند نسل Z، با جایگاه 40 درصدی که در بازار آن کشور دارد، از ظرفیت های زیادی برخوردار بوده و در حال تغییر دادن شرایط بازارها می باشد.

سارا وِیز در کتاب هوش آنی توضیح می دهد که بازاریابی برای نوجوانان کار آسانی نخواهد بود. زیرا آن ها استانداردهای برتری دارند که متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کرده اند. و به دست آوردن وفاداری به برند در این گروه سخت تر از هر گروه دیگری است.

نویسنده سپس به تشریح مفصل و جامع از عادات استفاده نسل Z از شبکه های اجتماعی، حساسیت زیاد آنها نسبت به تولید محتوای شخصی سازی شده، عجول بودن آن ها و سرعتشان در تصمیم گیری، و نحوه برخورد آن ها با محرک های بازاریابی پرداخته و به بازاریاب ها توصیه می کند:

"اگر بتوانید، توجه آن ها را جلب کنید"

آنگاه در بخش پایانی کتاب هوش آنی در عصر ارتباطات، نویسنده به ارائه مجموعه ای از یازده راهکار، که از آن ها به عنوان قانون یاد می کنند، پرداخته و شیوه های اجرایی نمودن توصیه های مندرج در کتاب را در یک قالب منسجم و مفصل در اختیار خوانندگان می گذارد.

توصیه های مندرج در این کتاب به طور ویژه برای بسیاری از مدیران شرکت های ایرانی که هنوز در فکر بازاریابی انبوه هستند و برای شناسایی کامل بازار هدفشان، به خود زحمت نمی دهند مفید است؛‌روی ذهنیت آن ها از بازاریابی تأثیر خواهد گذاشت.

این کتاب برای همه کسانی است که دوست دارند در عرصه رقابت باقی بمانند فرقی ندارد این رقابت در آموزش باشد و یا کسب و کار یا هر موضوع دیگری.

فهرست:

بخش1: چالش

1. پژوهش های گذشته شما دیگر جوابگو نیستند

2. طرح ریزی رویدادهایی برای مشتریان فردا

3. نسل Z در مقابل نسل هزاره: تفاوت های نسلی

بخش2: روندهای فراگیر مهم

1. گزینش گران محتوای دقیق و هوشمندانه

2. سریع تصمیم بگیرید و سپس بررسی عمیق

3. الهام گرفتن از محتوای شخصی سازی شده

4. جستجوی اصالت و داستان واقعی زندگی

5. گردآورندگان اطلاعات با استعداد

و...

بخش3: قوانین جدید

1. انگیزه ایجاد کنید

2. یادگیری را مدنظز قرار دهید

3. با مردم در ارتباط باشید

4. گروه های آنلاین و آفلاین تشکیل دهید

5. محتوای زیبا و با کیفیت به همراه ویدیو

سخت کوش باش

و...

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...