تحلیل تکنیکال وایکوف؛ معامله گری و سرمایه گذاری جلد1

Trading & Investing For Beginners: Stock Trading Basics, high level technical analysis, risk management & trading psycho

نویسنده :
روبن ویلاهرموسا چاوز
مترجم :
دکتر علی محمدی سلیمه صدیقی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 4 / 1403 تعداد صفحات : 280
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 410
ویرایش : 0 شابک 9786229461716
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 265,000تومان

کتاب حاضر ترجمه و بازنویسی کتاب Trading and Investing for Beginners: Stock Trading Basics, High level Technical Analysis, Risk Management and Trading Psychology از سلسله کتاب‌های شیوه وایکوف است که توسط Rubén Villahermosa به زبان اسپانیایی نگاشته شده است.

وی یک تحلیل‌گر و معامله‌گر مستقل در بازارهای مالی است و در روش‌هایی که تعامل بین عرضه و تقاضا را تحلیل می‌کنند؛ همانند شیوه وایکوف، تخصص بالایی دارد.

درباره وایکوف:

وایکوف سال ها به عنوان یک کارگزار (بروکر) فعالیت کرد و به لطف درک خاص خود مشاهده کرد که می توان آینده بازار را از طریق رفتار و اقدامات آن مورد قضاوت قرار داد، زیرا رفتار قیمت منعکس کننده برنامه ها و نیات کسانی است که بر آن تسلط داشتند. این واقعیت که وایکوف به عنوان یک کارگزار کار می کرد کمک شایانی به کسب چنین نتایجی کرد. چیزی که او توانست تائید کند بارها و بارها در بازار اتفاق افتاد. او توانست نحوه حرکت قیمت ها و نوع مانورهای صورت گرفته توسط معامله گران عمده جهت کنترل بازار (جمع تمام نقدینگی موجود) را تائید کند. اگر چه بازارها و چارجوب آنها تغییر کرده اند، اما به دلیل منطق زیربنایی این رویکرد؛ یعنی تجزیه و تحلیل تعامل مستمر بین شرکت کنندگان، اصول وی همچنان معتبر هستند. این روش امروزه به اندازه صد سال پیش قدرتمند است و با آن مطابقت دارد.

روش وایکوف یک رویکرد تحلیل تکنیکال مبتنی بر مطالعه رابطه بین عرضه و تقاضا است که رویکرد ساده‌ای است: زمانی که معامله‌گران آگاه می‌خواهند خرید یا فروش کنند، فرآیندهایی را اجرا می‌کنند که اثر خود را از طریق قیمت و حجم در نمودار بر جای می‌گذارند.

این روش مبتنی بر شناسایی چنین مداخله‌هایی توسط حرفه‌ای‌ها است تا مشخص شود چه کسی به احتمال زیاد کنترل بازار را در دست دارد و بر این اساس در کنار آن‌ها معامله‌گری کند.

فهرست:

بخش اول: سواد مالی؛ اولین گام در سرمایه گذاری

بخش دوم: مبانی معامله گری در بازارهای مالی

بخش سوم: معامله گری و سرمایه گذاری

بخش چهارم: تحلیل تکنیکال سریع

بخش پنجم: مدیریت ریسک

بخش ششم: مدیریت عاطفی

بخش هفتم: مدیریت کسب و کار

بخش هشتم: از تئوری تا عمل

مفاهیم کلیدی که در این کتاب خواهید آموخت:

آموزش مالی پیشرفته، مبانی معاملات سهام، تجزیه و تحلیل تکنیکال سطح بالا، مدیریت ریسک، مدیریت احساسی، مدیریت بازرگانی و بخش عملی.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...