تحلیل تکنیکال وایکوف؛ معاملات منطقی بازارهای مالی جلد2

The Wyckoff Methodolgy in Depth: how to trade financial markets logically

نویسنده :
روبن ویلاهرموسا چاوز
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 197
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 290
ویرایش : شابک 9786229461709
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 170,000تومان

کتاب حاضر ترجمه و بازنویسی کتاب The Wyckoff Methodology in Depth (Trading and Investing Course: Advanced Technical Analysis) از سلسله کتاب‌های شیوه وایکوف است که توسط Rubén Villahermosa به زبان اسپانیایی نگاشته شده است.

وی یک تحلیل‌گر و معامله‌گر مستقل در بازارهای مالی است و در روش‌هایی که تعامل بین عرضه و تقاضا را تحلیل می‌کنند؛ همانند شیوه وایکوف، تخصص بالایی دارد.

علاوه بر این، او علاقه زیادی به معاملات خودکار دارد و بخشی از آموزش خود را به چگونگی توسعه استراتژی‌های معاملاتی بر اساس تجزیه و تحلیل کمی اختصاص داده است.

در این کتاب با روشی کاملا تحلیلی و عمیق و موثر، براساس اصول و قوانین آقای ریچارد وایکوف، جز به جز حرکات قیمت در بازارهای سهام و فیوچرز و ارزهای دیجیتال آشنا می شوید.

درباره وایکوف:

وایکوف سال ها به عنوان یک کارگزار (بروکر) فعالیت کرد و به لطف درک خاص خود مشاهده کرد که می توان آینده بازار را از طریق رفتار و اقدامات آن مورد قضاوت قرار داد، زیرا رفتار قیمت منعکس کننده برنامه ها و نیات کسانی است که بر آن تسلط داشتند. این واقعیت که وایکوف به عنوان یک کارگزار کار می کرد کمک شایانی به کسب چنین نتایجی کرد. چیزی که او توانست تائید کند بارها و بارها در بازار اتفاق افتاد. او توانست نحوه حرکت قیمت ها و نوع مانورهای صورت گرفته توسط معامله گران عمده جهت کنترل بازار (جمع تمام نقدینگی موجود) را تائید کند. اگر چه بازارها و چارجوب آنها تغییر کرده اند، اما به دلیل منطق زیربنایی این رویکرد؛ یعنی تجزیه و تحلیل تعامل مستمر بین شرکت کنندگان، اصول وی همچنان معتبر هستند. این روش امروزه به اندازه صد سال پیش قدرتمند است و با آن مطابقت دارد.

فهرست:

بخش اول: چگونگی حرکت بازار

بخش دوم: شیوه وایکوف

بخش سوم: سه قانون بنیادی

بخش چهارم: تجمع و توزیع

بخش پنجم: رویدادها

بخش ششم: فازهای بازار

بخش هفتم: معامله گری

بخش هشتم: مطالعات موردی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...