اول استراتژی؛ چگونه کسب و کارها به موفقیت های بزرگ می رسند

Strategy first, how businesses win big

نویسنده :
براد چیس
مترجم :
دکتر سید علیرضا هاشمی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 228
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 350
ویرایش : 0 شابک 9789643795702
موضوع اصلی : کسب و کار و کارآفرینی موضوع فرعی : کسب و کار

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 118,000تومان

استراتژی ارزشی است که مشتری در محصول سازمان پیدا می کند. براد چیس در کتاب اول استراتژی با استفاده از درهم تنیدگی هوشمندانه فرمول E = mc اینشتین، عناصر ضروری را برای مدیران عامل و رهبران کسب و کار ارائه می کند که به دنبال مرتبط ترین عوامل موفقیت هستند. کتاب اول استراتژی مملو از داستان های جذاب برخی از موفق ترین حرکت های استراتژیک در تاریخ کسب و کار است که در هر صفحه آن مدیران یادآوری های عملی والهام بخشی را برای تمرکز بر مشتری خود جهت برنده شدن خواهند دید. مدیران صرف نظراز اندازه کسب و کار لازم است بدانند که موفقیت در کارهای بزرگ تصادفی اتفاق نمی افتد و برای شروع و حفظ آن به اقدامات حساب شده نیاز دارند. شکست در برنامه ریزی همان برنامه ریزی برای شکست است، و موفقیت به برنامه ریزی نیاز دارد که براد چیس در این کتاب رویکردی عملی را برای تدوین و توسعه استراتژی ارائه می دهد ـ روشی که ساده، مؤثر و پایدار است.

وی برداشتی هوشمندانه از موضوعی پیچیده به نام استراتژی دارد؛ و در ادامه فرمول، اصول و دیدگاه های عملی را برای تصمیم گیری آگاهانه در قالب استراتژی ارائه می کند. پس از تشریح مدل، او مفاهیم را با مثال های مرتبط و آشنا در طیف وسیعی ازصنایع زنده می کند.فرمول او به راحتی قابل به خاطر سپردن و به کارگیری است.

ما باید بدانیم وقتی در سطح رهبری و مدیریت کلان سازمان از نظر استراتژی یک اینچ فاصله وجود دارد، تیم های اجرایی در سطح عملیاتی در نهایت مایل ها از هم فاصله خواهند داشت. اتخاذ استراتژی درست ـ با تمرکز بر نوآوری بر نیازهای مشتری ـ باید دلمشغولی و دغدغه هر مدیر عامل و رهبر سازمانی باشد.

فهرست:

بخش اول: عناصر کلیدی استراتژی موفق

1. ضرورت استراتژی

2. امتیازدهی به استراتژی

بخش دوم: فعالسازی عناصر استراتژی

3. دستیابی به تغییر

4. بهره برداری از شکاف های موجود

5. سازگاری با جریان های مختلف

6. جهان را گسترش دهید

7. از دیواره های کوتاه بالا بروید؛ دیوارهای بلند بسازید

بخش سوم: نکات اجرایی نمایی

8. اجرا

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...