تحلیل تکنیکال وایکوف، ساختارها، نمایه حجم و جریان سفارش جلد3

The Wyckoff Methodolgy in Depth: Structures, Volume Profile and Order Flow

نویسنده :
روبن ویلاهرموسا چاوز
مترجم :
دکتر علی محمدی سلیمه صدیقی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 208
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786229461761
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : تحلیل تکنیکال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 175,000تومان

کتاب حاضر ترجمه و بازنویسی کتاب The Wyckoff Methodology in Depth (Trading and Investing Course: Advanced Technical Analysis) از سلسله کتاب‌های شیوه وایکوف است که توسط Rubén Villahermosa به زبان اسپانیایی نگاشته شده است.

وی یک تحلیل‌گر و معامله‌گر مستقل در بازارهای مالی است و در روش‌هایی که تعامل بین عرضه و تقاضا را تحلیل می‌کنند؛ همانند شیوه وایکوف، تخصص بالایی دارد.

علاوه بر این، او علاقه زیادی به معاملات خودکار دارد و بخشی از آموزش خود را به چگونگی توسعه استراتژی‌های معاملاتی بر اساس تجزیه و تحلیل کمی اختصاص داده است.

درباره وایکوف:

وایکوف سال ها به عنوان یک کارگزار (بروکر) فعالیت کرد و به لطف درک خاص خود مشاهده کرد که می توان آینده بازار را از طریق رفتار و اقدامات آن مورد قضاوت قرار داد، زیرا رفتار قیمت منعکس کننده برنامه ها و نیات کسانی است که بر آن تسلط داشتند. این واقعیت که وایکوف به عنوان یک کارگزار کار می کرد کمک شایانی به کسب چنین نتایجی کرد. چیزی که او توانست تائید کند بارها و بارها در بازار اتفاق افتاد. او توانست نحوه حرکت قیمت ها و نوع مانورهای صورت گرفته توسط معامله گران عمده جهت کنترل بازار (جمع تمام نقدینگی موجود) را تائید کند. اگر چه بازارها و چارجوب آنها تغییر کرده اند، اما به دلیل منطق زیربنایی این رویکرد؛ یعنی تجزیه و تحلیل تعامل مستمر بین شرکت کنندگان، اصول وی همچنان معتبر هستند. این روش امروزه به اندازه صد سال پیش قدرتمند است و با آن مطابقت دارد.

انتشار این محتوای جدید، ادامه «روش شناسی عمیق وایکوف» است که در آن تمام ابزارهای تحلیلی که این روش به آن می پردازد و همچنین جنبه نظری تر این روش ارائه شده است.

در این کتاب یک قدم فراتر خواهیم رفت و به مفاهیم پیچیده تری خواهیم پرداخت. شک و تردیدهایی که معمولا توسط دانشجویان این روش مطرح می شود را بررسی می کنیم و ابزارهای جدیدی را بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط داده های حجمی، مانند نمایه حجم و جریان سفارشات ترکیب می کنیم.

اکیداً توصیه می کنم که قبل از شروع مطالعه این کتاب، تمام مفاهیمی که در کتاب اول به آن پرداخته شده است را به خوبی درک کنید، در غیر این صورت، ممکن است دچار سردرگمی شده یا نتوانید مفاهیم این کتاب را به خوبی درک کنید.

فهرست:

بخش1: مفاهیم پیشرفته روش وایکوف

بخش2: پاسخ به سوالات متداول

بخش3: اکوسیستم معاملاتی امروزین

بخش4: اهمیت حجم

بخش5: نمایه حجم

بخش6: جریان سفارش

بخش7: وایکوف 0و2

بخش8: مطالعات موردی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...