تاثیرات اجنماعی، اقتصادی و سیاسی عصر دیجیتال بر جوامع، دولت ها و بنگاه ها

The Digital; Reshaping the Future of People, Nations and Business

نویسنده :
اریک اشمیت جارد کوهن
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1396 تعداد صفحات : 256
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 370
ویرایش : شابک 9786007631508
موضوع اصلی : سایر موضوعات موضوع فرعی : علوم اجتماعی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 45,000تومان

اریک اشمیت یکی از بزرگترین رهبران سیلیکون ولی است که شرکت Google را از یک شرکت نوپای کوچک به یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین شرکتهای جهان تبدیل کرده است. نویسندگان این کتاب با بهره گیری از دانش و تجارب عملی خود، پاسخگوی بسیاری از سؤالات آینده در خصوص نحوه تعامل شهروندان با یکدیگر، تعامل با بنگاه ها و همچنین دولت ها در عصر جدید دیجیتال بوده و تأثیر قدرت فناوری بر جنبه های مختلف زندگی ما را تشریح می کنند.

این کتاب اگرچه در خصوص ابزارهای مبتنی بر فناوری مانند نرم افزارهای موبایل، هوش مصنوعی و ... سخن گفته، اما بیش از آن بر افراد بشر و نحوه تعامل آنها با یکدیگر در عصر دیجیتال، روشهای انطباق و بهره برداری از فناوری و همچنین نحوه تأثیرپذیری دنیای آینده از فناوری های نو اطلاعاتی و ارتباطی متمرکز است. در این راستا، راه های تأثیرگذاری دنیای مجازی بر دنیای فیزیکی که از آن طریق می توان دنیای فیزیکی را بهتر، بدتر و یا حتی متفاوت از وضع فعلی آن کرد، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بیش از همه، این کتاب راهنمایی برای انسان در عصر جدید دیجیتال بوده و بر این موضوع تأکید دارد که میزان بهره برداری از فرصتهای ایجاد شده توسط فناوری های نو و یا استفاده نامناسب از آن که رقم زننده اتفاقات آینده خواهد بود، بیش از هر چیز به خود ما بستگی دارد. هم افراد، هم دولتها و هم سازمان ها باید فرمول مخصوص به خود را کشف کنند و کسانی که بتوانند به بهترین نحو این دنیای پیچیده و چندبعدی را هدایت کنند، در آینده از بقیه پیشی خواهند گرفت.

فهرست:

1. آینده ما

2. آینده هویت، شهروندی و گزارشگری

3. آینده دولت ها

4. آینده انقلاب

5. آینده تروریسم

6. آینده درگیری، جنگ و مداخله

7. آینده بازسازی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...